Gå til innhold

Et par spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man røyker hasj hver kveld, blir man deprimert da?

Og er det at man blir veldig fort sint, sint av ingenting, og legger skylden for alt mulig over på andre(som f.eks at man ikke har det bra, grunnen til at man blir sint osv) et tegn på depresjon? Eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja mener du det eller var det bare et ja likevell :P

Er veldig i tvil om jeg skal HJELPE min mann, eller gå ifra ham. Jeg har selv hatt en fæl barndom med mye kjeft og brøl fra min far. Når noen roper til meg så knyter det seg i magen min. Min mann har nå begynt å rope...HØYT.,,av ingenting som regel.... Og han sier at jeg og vår sønn sinker livet hans, sliter han ut..At jeg ikke jobber med ham, at jeg gjør alt galt....Og ikke minst: han roper foran vår sønn, så han har begynt å bli "redd", holde seg for ørene osv...

Vi har snakket om det og han lover å ikke gjøre det. Som regel skylder han på at det er min feil at han roper, jeg er alltid grunnen til at han eksploderer. Jeg vet jo det ikke er sant.... Jeg kan ikke la sønnen min få vokse opp som jeg gjorde.. så som sagt, er veldig i tvil her.... Lurer på om det i det hele tatt er mulig å rett opp "skaden" som er gjort? Han er 4 år og dette har pågått et par mnd..

Skrevet

Ja over lengere periode med røyking, kan dette skje...

Skrevet

Humøret stabiliserer seg ofte etter et par måneder uten røyking, uansett. Men dessverre trigger ofte røyking deperesjoner. Han kan bli bra, men må ville selv. Syntes synd på deg.

Skrevet

Hvis dette er et beteende som startet nå for noen mnd siden er det vel mye trolig han sliter med noe et eller annet. Du bør uansett be hnom søke hjelp både for sinnet sitt og hasjrøyking. Ditt barn skal ikke være nødt til å være med i dette så hvis han nekter å ta imot hjelp, bør du gå til han er villig til å gjøre noe med situasjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...