Gå til innhold

Til <3 Ema&Leyla <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil komme med en koselig innlegg jeg siden det er et negativt innlegg ute og går. Ville bare si at jeg sunes du og datteren din er to nydelige jenter, så på unge mødre og synes du virket som en kjempegod mor. Ikke ta deg nær av det drittsnakket folk her inne slenger ut. Så deg forresten på nyhetene her om dagen angående kontantstøtten. Så stor Leyla har blitt:) Er dere med i sesong 2 av unge mødre eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så koslig:) Takk Takk..

Ja leyla har blitt kjempe stor.. Nei, vi er ikke med i sesong 2 men er med i sesong 3 som starter 21 okt:)

Og jeg driter i de anonyme, synes bare det er lattis.. Hehe

Skrevet

Nå har jeg aldri sett "Unge mødre", men var innom bloggen din. Dere var kjempenydelige begge to. Og Leyla er et av de fineste, sjeldne navna jeg har hørt på lenge.

Skrevet

Leyla er jo hu enøyde dama i Futurama for meg.

Fyll og småbarnstid/babytid hører ikke sammen. Men det er vel litt sånn det er å være ung og uerfaren, barnet er som regel ikke planlagt og moren føler seg snytt for ungdomsstiden sin. Og når man har valgt å være med i en serie såpass kontroversiell som dette, kan man nok regne med reaksjoner av alle slag. Også negative.

Skrevet

Har jeg sagt noe annet?

Men, det behøver ikke og stemme alt som blir skrevet vel?

Skrevet

Okey.. Så gøy da. Blir spennende og se. Har du og Line blitt gode venner eller? Så bilder av dere på bloggen din.. Det er koselig da. Er hun også med i sesong 3 eller? Vet du når sesong to begynner?

Skrevet

jeg og line har vært gode venner i flere år.. Jaaa, er sammen med på serien. Men, kan ikke si alt for mye!

Skrevet

Så koselig blir spennende og se:) Hilsen hi.

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

aha.. har det kommet en serie til med unge mødre? derfor folk er så giret?

utover det så er det vel ingenting galt med ema&leyla?

Skrevet

Leyla er sååå nydelig! Var faktisk den peneste babyen i serien.. Hun ligner litt på jenta mi, bortsett fra at hun er lys.

Navnet er også fint da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...