Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 sukk... da var 1 år forbi.... Jenta mi er nå 1 år!!! holder på å bake og har pynta en del allerede... Gleder meg til å feire imorgen!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Takk!! :) Legger nok ut bilder her i morgen;) Legger også ut link til fiiiiin sang som *augustprinsesse* hjalp meg med:) Sitter for øyeblikket å printer ut nå.. skal pynte papirene snart.. blir nok ikke soving på meg på noen timer.. skal lage muffins etterpå også hehe:P melodi. Lykkeliten Når lille Hannah kom til verden, ble vi foreldre helt betatt, vi kunne ikke se oss mett på, vår vakre, nydelige skatt Hun hadde store brune øyne og lignet mest på pappan sin Jeg tok meg stadig i å tenke, "er denne skatten virk`lig MIN?" Hun ligner pappan, det ser alle i sær ved første øyekast, men Hannah kan man også kalle en mamma-jente fullt og fast hun har visst arvet temperamentet ("tempramanget") og utålmodigheten og, vi kan nok begge være vrange, men svært sjarmerende endog. Den vakre babyjenta vår er, den beste vi kunne ha fått, hun gir oss mange supre dager, med henne har vi det så godt, jeg kan ei si hvor glad jeg er for, å vær den stolte mamma`n din, Og husk at pappa også elsker, den lille Hannah-skatten sin På slik en dag man ofte tenker, på tiden som er gått forbi, Det hender jeg bent frem mistenker at noen stjal vår tid, fordi; hvor ble det av alle de dage, jeg fatter ikke hvor de dro, men jeg kan saktens ikke klage, det gjenstår mye for oss to! Jeg vil så ønske hell og lykke, til vesle Hannahgullet mitt! nå er vi kommt et lite stykke, på denne veien; LIVET ditt! jeg gratulerer deg med dagen, tenk ett helt år er gått forbi, helt fra jeg kjente deg i magen, har jeg vært OVERLYKKELIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå