Gullklumpen! Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 På ordinær ul sa jordmora gutt. Fikk til og med bilde med pil av sakene til vesle gutt. Var også på 3D da jeg var 27 uker på vei. Han brukte ca 2 sek på å si det var gutt. Var i Sandvika. Trur dere det likevel kan komme ut en jente???? Det er akkurat det samme for meg hva som kommer ut så lenge babyen våres er frisk og rask!
dalldiri Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 hmm er aldri godt å si men i ditt tilfelle så trur æ de e lite sjangs før at de kjem ei jenta nu når du har fått de bekrefta to gang;) på min ul sa di 90% jenta... så va æ seinar inne på en ul å da sa di oxo jenta... så e vel størr sjangs før min del at der kan kom en liten gutt! en at du får jenta... men man ska aldri si aldri!
mama73 m/tre søte små Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Er i akkurat samme situasjon som deg! På ordinær så hun gutt med engang og lagde piler på bildet som viste "tuten" hans;) På 3D i uke 27 så de også gutt fort. Jeg har tatt sjansen på å kjøpe inn endel blått jeg da, og den lille har til og med fått navn, så det hadde vært utrolig rart hvis det plutselig skulle komme en jente nå. Tror det er mer vanlig at de tar feil den andre veien, men man kan jo aldri være 100 % sikker selvfølgelig.....
venos Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Hei:) Det er veldig liten sjangs for at det kommer ut en jente. Det er veldig lett for legene og jordmor og se at det er gutt, og litt vanskeligere å se jenten siden ingenting "stikker" ut. Jeg måtte til 3D for å få vite kjønnet da vanlig ultralyd ikke avslørte noe, og da sa de at det var 100% sikkert at det var en jente. De ser det kjempegodt i uke 27, så du kan nok begynne å handle inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå