Gå til innhold

Incest mellom mor og sønn. Amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å vite hvor dere mener grensen går mellom sen amming og incest. Og det asap. Ønsker mange svar. På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv for amming og gjerne det å amme lenge, men selv jeg mener jo at alt har sin grense, men klarer aldri å kalle amming uansett alder incest.

Skrevet

Denne skjønte jeg ikke riktig. Incest er da ikke aldersbetinget, det handler jo utelukkende om at en omsorgsperson (famije) utøver sexsuelle handlinger for å oppnå sexsuell nytelse.

Sen amming trenger da ikke å ha med det å gjøre.

Skrevet

Det sier mer om deg og dine følelser, enn amming, dersom du klarer å sette noen paralleller mellom amming og incest. Du er ekkel!

Skrevet

En 10 år gammel sønn som sutter på puppene til mamman sin, blir faktisk utsatt for overgrep. Jeg mener at 5 år er Heeeeelt på kanten også.

Skrevet

Alt over 3 år er KVALMT!!!!!!!! Jeg hadde aldri i verden ammet lenger enn til 1 år.....

Skrevet

men hvor vanlig er det da, og uansett trenger det ikke å handle om incest. Det kan hndle om at mor ikke jlarer å innse at barnet er blitt stort. Et overgrep ja, incest, nei.

Skrevet

Satt på spissen; om gutten var konfirmant og hang i puppen på moren sin, er det fortsatt ikke ekkelt?? Den var til deg som mente amming ikke er ekkelt uansett.

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å amme store barn, men det har jo ingenting med incest å gjøre! Det har vell mer med at man ikke greier å slutte, at man synes det er koselig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...