Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg ønsker å vite hvor dere mener grensen går mellom sen amming og incest. Og det asap. Ønsker mange svar. På forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg er selv for amming og gjerne det å amme lenge, men selv jeg mener jo at alt har sin grense, men klarer aldri å kalle amming uansett alder incest.
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Denne skjønte jeg ikke riktig. Incest er da ikke aldersbetinget, det handler jo utelukkende om at en omsorgsperson (famije) utøver sexsuelle handlinger for å oppnå sexsuell nytelse. Sen amming trenger da ikke å ha med det å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Det sier mer om deg og dine følelser, enn amming, dersom du klarer å sette noen paralleller mellom amming og incest. Du er ekkel!
!!!! Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 En 10 år gammel sønn som sutter på puppene til mamman sin, blir faktisk utsatt for overgrep. Jeg mener at 5 år er Heeeeelt på kanten også.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Alt over 3 år er KVALMT!!!!!!!! Jeg hadde aldri i verden ammet lenger enn til 1 år.....
Cat.68 Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 men hvor vanlig er det da, og uansett trenger det ikke å handle om incest. Det kan hndle om at mor ikke jlarer å innse at barnet er blitt stort. Et overgrep ja, incest, nei.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Satt på spissen; om gutten var konfirmant og hang i puppen på moren sin, er det fortsatt ikke ekkelt?? Den var til deg som mente amming ikke er ekkelt uansett.
Laybik Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Jeg synes det er ekkelt å amme store barn, men det har jo ingenting med incest å gjøre! Det har vell mer med at man ikke greier å slutte, at man synes det er koselig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå