Gå til innhold

Hadde dere en fin kveld???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dumt når livet tar sånne snirkel-turer slik at hyggelige avtaler må forandres og avlyses. Hadde gledet meg sånn til å treffe dere..... Men, men....

Det byr seg vel andre muligheter håper jeg???

Håper (og regner med) at dere hadde verdens flotteste kveld og at talelista var fulltegnet til enhver tid og at lørdagsmorgen bringer gull og solstråler til dere alle:)

Jeg for min del skal tilbringe lørdagen til å forhandle med ett par fra LItauen som har malt min utleieleilighet utvendig og som har klart å søle til naboens markise noe helt vanvittig...GRRRRRRRR!!!!

Og om det tar helt av får jeg avreagere på verandaen til Klatten på tilbakeveien....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA! En kjempeherlig kveld! Masse skravling og fjasing! Så koslig å møte gamle kjente igjen! Og ikke minst få møte Vimsemamma som skled rett inn i skravlekompaniet umiddelbart;=)

Jeg ramlet av bussen hjemme kl 02... så det hjalp ikke så mye å begynne skikkelig tidlig for å komme seg hjem i vettug tid;=)

Nye muligheter kommer!! Forhåpentligvis om ikke alt for lenge:=)

Skrevet

Ja, kjempekoselig!! Skriver mer siden, for nå må jeg ut på sykkeltur (selv om jeg egentlig vil sove på sofaen....)

Skrevet

Hehe, Karomamma:-) Jeg har vært på harrytur av alle ting i dag. Kjenner at kvelden blir ung idag!

Og ja!!! Kjempekoselig og masse latter:-) Vimsemamman er ei herlig og humørfylt jente som matchet perfekt med resten av den herlige gjengen:-)

Jeg også tar en liten oppdatering siden.....må pakke ut varer og fryse ned...........

Skrevet

.... Og siden jeg er en stille, rolig og innesluttet mamma på 41år som er ganske sjenert og ikke grad i å prate, som finner det vanskelig å møte nye mennesker og er av den mere seriøse typen forstår jeg at jeg ikke ville ha følt meg hjemme med prat, fnis og fjas.............

HA HA HA HA HA HA

Men jeg er iallefall ikke trøtt idag;)

Jeg kommer vel ikke tilbake til moderlandet før jul, nå som jeg blir student den 22.sept. Så da satser jeg på at familiejuleliv til tross blir det et juletreff sor mammaer som trenger avbrekk fra ribbe, surkål, innpakkingspapir og adventslys.

Glad dere hadde en fin og velfortjent laaaaang kveld. Vi damer fornekter oss ikke: tidlig start medfører som regel ikke en tidlig avslutning når det gjelder jenteprat:).

Og så regner jeg med et mere utfyllende referat når mamma-kroppene har innhentet seg fra utelivets utskeielser.

Ha en fin og rolig lørdagskveld;)

Skrevet

Hei! Ja vi hadde det kjempehyggelig.

Jeg hadde ikke hilst på hverken tiggywinkle eller Vimsemamma før, men så hyggelige og positive damer da gitt:o))

Dere andre har jeg jo truffet før, men gjentar det igjen..... Vet du det er så deilig å sitte en hel, laaaaaang kveld å snakke med så positive damer. Ingen form for misunnelse eller negative vibber..... For jeg kjenner mange nok slike for å si det sånn:o)

Jeg har vel ledd mer enn på lenge og det hjelper veldig på et humør som er litt bob, bob...noen ganger:o))

Vi gleder oss til neste treff du kan være med på....men du.... det der med stille, liker ikke å snakke.....osv.... er det et alter ego????

Ha ha ha h aha hahhahahahahhah

Skrevet

Superhyggelig kveld :))) Dro som en fjortis til min første date, såååå spent på disse damene................

Men, nervøs trengte jeg iallefall ikke være, for makan til imøtekommende, blide, inkluderende damer skal man lete lenge etter !!!

Har sjelden vært med på at kvelden gikk så fort.

Masse latter, god mat og drikke ;-) Håper du kan være med neste gang !

Skrevet

Hahahaha, Ja AllerhelstNorge er den mest beskjedne venninne jeg har hatt noensinne;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Takk for en superkoselig kveld alle dere som var der!! Jeg koste meg glugg i hel og lo så jeg nesten tisset i buksen mange ganger;-)

Makan til herlige jenter med masse selvinnsikt, humor og positivitet altså!

Det er rene energikicket å tilbringe tid med dere alle sammen:-)

Vi spiste, fniste, fortalte gode historier, tullet og tøyset, drakk deilige ting av alle slags typer glass, vi danset og lo:-)

Og jeg håper det ikke drøyer lenge til neste treff:-)

Dere er toppen alle sammen:-)

Tiggywinkle, håper du rakk hjem i tide;-D

Skrevet

Det var som forventet... Superduperhyggelig! Kos å se igjen kjente og kjære, og også å treffe Tyggivinkel og vimsa. Og selv om øra mine sørger for at jeg bare får med meg halvparten av poengene, så lo jeg godt og deilig mesteparten av kvelden. For en boblende herlig jentegjeng!

Skrevet

Synd du ikke kunde bli med... for kvelden var super som alltid. Koselig at du ble med vimsa:-))).

Selv hadde jeg jo tenkt og dra rett hjem fra jobb. Fordi jeg hadde feber og greier...Snakket lit med klatten på mobilen, hørte stemmningen...:-) Gla jeg tok en par paracet og dro ned til byen... Og vet dere...!!!! sykdommen var som bortblåst i dag...Tror det nok var vinet og kaffen med whisky i og festrøyken som jeg bommet... Angrer jeg var så fornuftig at jeg dro hjem myyee tidligere en jeg hadde trengt.

Er nå på jobb. Her er det kjemperolig...(Det var derfor jeg var så fornuftig og dro hjem tidligere en jeg trengte)

Sååå konklusjonen er... lit sykdom er ingen hinder for dib treff... fordi det blir man frisk av.....:-))))))))))))

Skrevet

Jeg vet en ting,og det er at innen jeg er 90 år,så SKAL jeg også bli med på treff !!!!!

Tankene mine var hos dere hele dagen.Jeg syns jeg så for meg flere i raggsokker,klogs,og ellers det man trenger på bytur for frosne damer =D

Min fredag bestod at hypre unger,penger ut av lommeboka,og bare gøy.Vi var på bytur,og det var gøy.(når ungene sovna i bilen på tur hjem)

Håper alle har en fin lørdag,og at formen er bra =)))

Skrevet

Såklart du skal være med snart!!

Det ble en varm aften, for solen skinte som aldri før og jeg har faktisk blitt litt solbrent etter et par timer i solsteiken i går ettermiddag;-)

Tidlig i seng skulle jeg visst også idag, eller i går, men har jeg lagt meg ennå da? Neida, sittet ute med de trivelige naboene og spilt terningspill og tatt et glass rødvin til langt på natt........skal ikke sove bort sommernatten vet du;-)

Men nå er det natta altså, og ja takk, formen har vært bra idag, men er vel dobbelt så trøtt i morgen;-D

Skrevet

Det var en fin kveld. Møtte både nye og "gamle" damer. Vimsemamma og MSB hadde jeg ikke møtt før, og Tonetrollet bare så vidt sett.

Men det var kjempehyggelige damer alle sammen:-)

Jeg rakk hjem til bursdag, litt morsomt å ankomme som gjest i sitt eget hus:-)

Skrevet

Nå er jeg også misunnelig, ville så gjerne ha vært med og kosa meg jeg også, kanskje en annen gang?

Skrevet

Kan tenke meg det var litt luksusfølelse ja Tiggywinkle;-D

Og når det først har vist seg at det går an, så skjer det nok igjen:-)

Skrevet

JAAAA vi hadde en kjempehyggelig kveld!! Tusen takk, jenter ;-)

Jeg dro videre og spiste tapas og drakk god vin! Trenger vel egentlig ikke å nevne at jeg var METT etter restaurantbesøk 2??

Gleder meg til neste gang ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...