Gå til innhold

Hva får dere i bidrag pr barn i mnd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt summen pr barn, for det er ikke helt likt pga alderen deres. Mest for eldste. Men har 2 barn og får 7300,- tilsammen.

Skrevet

du som får 3500 for et barn, tjener du lite og han en himla hau da?

Skrevet

1 barn. Får 2500 kr. Men nå begynner han i barnehagen, å jeg har ingen inntekt pga. div. ting (håper jo å få snart), så han skal egentlig betale litt mer.. Men tror ikke jeg tør spørre..

Skrevet

Jeg får 1660kr for 1 barn. Men hun begynte i bhg nå i august, så da mister jeg kontantstøtten. Så bidraget skal gå opp samt at bf har fått ny jobb og tjener mer.

Skrevet

Får 1600 for 1 barn. Men skal vi kjøpe noe stort som ny vogn, seng, bilstol, osv så speiser vi på det.

Skrevet

Jeg tjener sånn passe bra, men han tjener myye mer. I summen er også medberegnet at han dekker halvparten av barnehageutgiftene.

Vi har privat avtale, men utgangspunktet er bidragskalkulatoren på NAV.

Skrevet

2430 for et barn. jeg tjener lusne 160 000 og far 400 000

Skrevet

860,- for eldste

1500,- for yngste

Skrevet

Jeg får 8000 for 3 barn.

Min inntekt: 400 000

BF inntekt: 900 000

Samvær 50/50 (men jeg har hovedomsorgen)

Skrevet

Oj,så mye noen av dere får! Jeg får også 1800 for 1 barn.

Du som får 8000 og har barna fifty-fifty, hvordan får du det til? Er det en frivillig avtale med bf?

Skrevet

Jeg vet ikke jeg....synes kanskje ikke det er rett at han skal betale bidrag når samværet er 50/50. I hvertfall ikke SÅ mye.

Med mindre det er spesielle grunner for det?

Skrevet

1400 for 1 barn..

Skrevet

2530 for 1 barn. Far har ingen samvær med barnet.

Far tjener 900 000 og jeg er student. Har søkt om at far skal betale 6/6 deler av bidraget i dag betaler han 4/6. Da blir det på litt over 3000! Dette går igjennom nav!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...