Førstegangsmamma!! :) Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hva er best av kort og langhåret lammeskinn??? Og hva ligger prisen på sånn ca?
missty Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Kommer vel litt an på hva du skal bruke det til, men i seng, vogn ol hadde jeg valgt korthåret... Priser fra ca 350 til 700... har hos reflex nøstebarn osv..
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Korthåret skinn er vel det Krybbedødsforeningen mener tror jeg? Du kan jo se på nettsidene deres. Jeg har hatt korthåret fra Nøstebarn i sengen og et i vognen og er kjempefornøyd med det:)
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Det krybbedødsforeningen mener? Sier de man bør bruke eller la vær å bruke? kort/ lang Hva med lammeskinn fra ikea, er ikke de bra?
Frøya76 Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Hei! De hvite fra Ikea er iallefall alt for lodne. Har lest at det er viktig at de er klippet jevnt og kort for at barnet ikke skal få ull i munnen etc. og at de er behandlet på rett måte så det ikke er stoffer i det som ikke er farlig eller ubehagelig for barnet.
Fire småtroll Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Jeg synes de langhårede er altfor lodne, de kiler og røyter litt... Jeg har hatt korthåret til ungene mine og er kjempefornøyd med det, hadde bare en gassklut e.l under hodet dems. Greit å kjøpe en som kan vaskes, så slipper du løpe til renseriet hvis det blir gulp eller annet på det. Tror mitt kostet 4-500 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå