♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Åhh.det skal bli så deilig!! Er grådig spent på flyturen, hvordan gikk det for dere som har reist med unger på 1,5 år? Noen tips til ting å ha med på flyet?
Koala *g07* Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Høres veldig digg ut ja Nå har ikke jeg reist så lang flytur med min. Ble 45 min kun, men vi tok med litt godt å drikke og spise. Samt noen leker. Min syntes det var veldig spennende å se ut, vi satt ved vingen så det var litt å se på. De kan jo bli litt rastløse, så er jo greit å ha med noe de kan pusle med. Vet ikke om du har eget sete til barnet, jeg hadde selv valgt det om vi skulle ut på en lengre tur.
Tarantellamora Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 SÅ kjekt da! Kjempemisunnelig! Vi reiste til Gran Canaria med et baren på 1,5 år.. Synes det var leeeeenge på fly siden hun ikka hadde eget sete.. Ble mye styr.. Men det gikk greit. Hadde med bøker, noen leker, tegnesaker, mat og drikke.. Var mange barn på flyet og det gikk veldig fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå