Gå til innhold

Er det mulig?! Jeg EIER egen fotolab...og enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har jeg ikke oppdatert familiealbumet siden 2005...det er litt flaut! Men nå har jeg begynt!!! Har satt bildene i system på dataen, og finni fram bilder fra januar-juni 2006 og fjerna røde øyne og småredigert litt...så overfører nå så jeg får printa de - på tide! Gleder meg til å sette i album igjen =) Gleder meg ikke til resten av jobben, hehe =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sinnsykt sløv til det der.. Skal ønske meg maaange fotoalbum i julagave.. Ikke satt inn et eneste bilde enda siden mini ble født i 2005.. Alt ligger i mappene sine eller på dataen.. Men har så sinnsykt mange tusen bilder .. Må bli flinkere til og slette også.. Har jo bilder av alt og alle... Elsker og ta bilder.. hehe.. =)

Skrevet

Jeg og elsker å ta bilder! Men har rota det så til på PC`n i lang tid...synes gubben sa at vi hadde 45 000(!) digitale bilder jeg...men er mye søppel og da, som skulle vært sletta. Åsså liker jeg å ha det kronologisk i albuma, så er jo litt jobb bare det, hehe!

Skrevet

min geniale redning ble å lage fotobøker (bruker de fra ifolor).

Får plass til mange bilder i en bok og om jeg er usikker på om et bilde "fortjener" fremkalling, kan jeg bare ta det med i liten størrelse i boken.

Jeg har ikke satt i album på åresvis, men takket være fotobok-skippertak så er jeg nå nesten ajour. Er bare SÅ greit å holde på med, er nesten som scrapping i onlineform, men mye kjappere og billigere.

Betalte 350 for en stor hard-perm-bok med 60 sider og der har jeg med 189 bilder i små og store formater. Måtte vel ut med mye det samme for å fremkalle 189 bilder + album?

Anbefaler alle å prøve seg på en fotobok, det er gøy og enkelt og gjør det greiere å ta et skippertak. Jeg har ikke laget kronologiske bøker, men valgt ut "sommeren 2005", "babyens første 6 måneder", "ferien til Egypt" osv. Igjen: gøy å holde på med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...