Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Må da begynne å bli tomt på lista di, anonym? Den ene brukeren etter den andre blir nevnt med nick, og dyttet ned i skiten. Hva er hensikten?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg trakaserer ikke folk, men sakene de skriver om.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Finnes det en ende på det ogsååååååååå.........??????????? Svarte..&%&%&&/
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Siden du spør kan jeg jo nevne de jeg har holdt meg for god til å nevne før... **Angelica** forbanna dust som tror hun er så jævla mye bedre enn alle andre, men jeg vet dessverre at hun ikke er det. Mamma26 som skal skryte så voldsomt av alt, alt hun gjør, alt hun lager, hvor fantastisk flinke og pene barna er osv... Du viste det ville komme, at dette også endte opp med å bli en dritt-tråd...
Gjest Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Var ikke en dritt tråd før du stakk den frekke nesa di innom da=)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Det er ikke jeg som står for dritten i tråden i såfall. Øye for øye, tann for tann-politikk. Minner meg om heksebrenningstiden i landet vårt. Som ikke akkurat skjedde i fjor! Føler du deg som et bedre menneske etter å ha startet en ny tråd om en eller annen bruker som ikke er akkurat som deg? HI
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Ja, var ganske deilig å få det ut! Nå får jeg sove godt i natt og... ah!!
Gjest Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Enkelte anonyme får orgasme ved å dra opp nick i overskriften i tråder......Derfor har de en bolle under haka si, som kan fange opp sleve fra den stygge kjeften=) Men igjen så er jo det gammelt nytt=)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Synes det har vært mer av det nå de siste par ukene.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #11 Skrevet 16. august 2008 Må føles enormt godt å være perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå