solemio Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Sist jeg var her (for noen måneder siden) var det en skravleside der man spurte om noe og hadde svar 3 uker etter. Og dermed havna jeg på dib, selv om jeg ikke syntes noe om det. Virker som en veldig trivelig gjeng har funnet veien hit, og det setter jeg pris på!
lillebror er " forsinket" Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Tror de fleste her inne har det som deg. Kjempe hyggeligt at det er en god tone her inne. Jeg har kommet for aa bli :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Ja jeg har vel vært her en måneds tid selv. Har aldri vært her inne før det. Men har forstått det slik at det var noen som "blåste liv" i disse sidene. Jeg stortrives iallefall her inne, fredelig tone blandt alle, og alle kan svare alle, det tror jeg liker best med dette forumet. Var en del på bim før.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg synes også det er kjempebra! Så kan jeg spørre om ting som angår storesøster også. Jeg syntes heller ikke noe om dib, pga tonen og svarene en får. Men trives så godt her =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg også trives her:)))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jeg og stor trives her inne.. Masse koselige mennesker.
boble <3 Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Mee too:0) Veldig kos og være her:0) Har ikke sett noe tull enda, herlig. Savnet bim litt, likte meg ikke like godt på dib, så "oppdaget" jeg bam og synes det definitivt er det beste stedet og være:0
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Ja, her er det TOPP =))))) Liker meg sååååååååå godt her inne =) Flott gjeng =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå