Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 jeg vil alltid ha sykt dårlig samvittighet for barna til min x, at dem måtte oppleve å bli en brikke mellom sin mor og far i kampen mellom to forhold....... hadde jeg bare vist dette tidligere.. jeg håper at dem har det bra i dag.... hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Minst stolt over at jeg falt for en con artist. Og satt i saksa lenge. Mine beste år føles ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Det kommer en dag, da man ser seg i speglen og tenker med seg selv- endelig er jeg blitt den damen jeg ønsket å bli. Selvfølgelig må man fortsette å jobbe med ting, men det er en naturlig del av det å være menneske. Det ligger modning å kunne se tilbake på sine feil med empati, og ikke fordømmelse. Å ta seg selv i hånden som barn, tennåring og ungvoksen. Tilgi seg selv og gi seg selv en klapp på skuldern, med løfte om at det skal gå bra.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 At jeg var sammen en fyr som ranet flere banker, fortalte meg om dette og ble tilslutt tatt. Men da politiet tok meg inn til avhør sa jeg at jeg ikke viste noe. Jeg var livredd, han hadde jo gærne venner, som IKKE likte tystere... heldigvis fant politiet ut av det selv, og han fikk straffen sin
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 ja, alle erfaringer gjør oss til bedre mennesker så lenge vi innser våre feil:) vi må bare innse at vi ikke er perfekte, kommer aldri til å bli det, men kan alltid bli bedre å bedre for hver dag som går;)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 man må beskytte seg selv på en måte, heldigvis så gikk det som det gikk da:)
Mamsen86 Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Hahaha, fy fader, det er mye.. Vi har vel alle noen svin på skogen! Greia er bare at fortid er fortid. Det er fremtiden vi lever for! ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Hmm, tenker tilbake på livet mitt og er bok ikke stolt over hvordan jeg lot meg behandle av diverse typer da jeg var yngre, mer usikker og naiv.. Fant meg i mye rart som jeg rister på hodet av i dag.. Var også forelsker i en gift mann og brukte mye energi på dette.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 "man må beskytte seg selv på en måte, heldigvis så gikk det som det gikk da:)" Ja, men jeg har dårlig samvittighet for det enda, at jeg løy for politiet... men jeg var jo glad i han en gang, pluss at han hadde gærne venner, så jeg turte rett og slett ikke å si noe, og hadde også vanskelig for å tyste fordi jeg var glad i han... æsj... men men, heldigvis er det kapittelet i livet mitt over (min tid med han).
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Da har du ikke gjort rare brølene i livet ditt Nordavind fra sør.. Og godt er det.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 At jeg skilte meg(DET var forsåvidt greit nok) og flytta sammen med en mann som IKKE var bra for barna mine....og ble hos han i fire år
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 At jeg fikk sammenbrudd mens jeg studerte på høyskole, dermed avsluttet studiet og tok meg jobb istedet... Hadde jeg ikke vært så stolt av meg, hadde jeg søkt ordentlig hjelp og kommet meg igjennom det på en annen måte og kanskje hatt en utdannelse i dag.... Må jo si at "støtteapparatet" kanskje ikke fungerte som det skulle heller... Når aetat, leger, sosialkontor og studiested ikke har noe som helst kontakt i en liten kommune hvor studentene nesten fordobler folketallet i tettstedet....
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Du er ikke alene om den. Jeg fikk en kjempe depresjon på vidregående. Tok år å komme seg. Men fikk utdannelse til slutt. Ba ikke om hjelp. Dum og selvstendig. Men men gjort er gjort, håper jeg lærte noe. Jeg dømmer i allefall ikke folk uten utdannelse som mindre intelligente eller dumme. Jeg vet at det kan ligge andre ting bak.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #17 Skrevet 16. august 2008 På ungdomskolen syns jeg det var veldig kult å kutte meg selv. Hallo. Så tåpelig. Er ikke noe stolt av det nei. Jeg har også vært utro 2 ganger mot 2 forskjelliger typer. (Den ene gangen med han jeg var utro mot første gang, som da var ex'n min) Er ikke særlig stolt av det heller nei
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #18 Skrevet 16. august 2008 En con artist er en som lyver for å få det som han vil, og som får ting til å høres mye bedre ut enn hva det er. Hvis en mann forteller deg at han han trenger penger til et prosjekt, etter at han har fått deg forelsket i han, og du gladelig låner dem til han, er det en con artists spesialitet. Ofte går de etter eldre damer, og sjarmerer dem i senk, før de slår til. Kan vel kalles en manipulerende drittsekk på godt norsk.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #19 Skrevet 16. august 2008 Utroskap, definitivt, jeg skammer meg!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #20 Skrevet 16. august 2008 What is a "Con Artist"? Who are they and what do they do? There is no "typical" Con artist. They come in all shapes, sizes, sexes, races, ages, and appearances. They may operate individually, in pairs, or in teams, but their intent is the same: to perpetrate criminal fraud on an unsuspecting public citizen. The Con artist depends on the fact that they don't look "shady" and can appear to be an average, honest person. Where do they operate? Many people regard con games as being a big city crime. Actually, depending upon the particular deception, it can happen anywhere - including the most rural of areas. Don't let your rural or small-town setting lull you into a false sense of security. How do they pick their victims? Depending upon the particular type of fraud being practiced the con artist may: * randomly canvass an area * use a mailing list * clip names from newspaper articles * pick unusual or female names from phone books or mail boxes * offer prizes to people who provide names of friends * make random phone calls Man kan gjerne være gift med en sånn mann.
Tokatter_USA Skrevet 16. august 2008 #21 Skrevet 16. august 2008 Og "con" er forkortelse for "confidence" - tillit. Altså at han/hun opererer pa basis av å utvikle et tillitsforhold til personen man vil manipulere eller lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå