Gå til innhold

Cerazette-blødninger. Bør jeg slutte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte Cerazette mens jeg ammet datteren min. Fungerte kjempefint for meg (vet at det ikke har gjort det for alle andre). Da jeg var ferdig med å amme i fjor sommer gikk jeg tilbake til de p-pillene jeg har brukt i alle år. Oppdaget da at det var disse som hadde gitt meg humørsvigninger og trøttheten som jeg plutselig ble kvitt da jeg ble gravid....

Etter samråd med legen gikk jeg da tilbake til Cerazette, i og med at jeg hadde trivdes med disse. Dette har fungert greit helt til nå....

Nå ar jeg hatt blødninger i 3 uker i strekk... begynner å bli lei av å ha "mensen" for å si det sånn. Kan man slutte på disse pillene midt i et brett (har litt over halve brettet igjen)? Planen er nemlig uansett å slutte etter det brettet jeg holder på med nå, for å prøve å bli gravid igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde problem med blødninger når jeg brukte Cerazette og blei til slutt møkkalei og gav opp den pillen. Da hadde jeg blødd mer eller mindre kontinuerlig i tre og en halv måned. Jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke trengte å ta ut brettet jeg var på med piller da jeg skulle slutte, men jeg startet riktignok på ny p-pille istedet for å slutte med alt. Det tok et par uker (minst) på den nye pillen før blødningen var fixet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...