Gå til innhold

Twintippen :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hadde funnet de lekre stoltrekkene på finn du også??

Har sendt mail til henne og håper på å kunne få kle stolene med slike til jul her i huset også :) såååå lekre!

Kjempe skjønn lysekrone også foresten ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa- de er bare superfine:o) Falt pladask med engang. Blir jo ganske dyrt da:-O Men, de er bare helt nydelige spør du meg:o)

Lurer på hvilke gardiner jeg kan ha i de store vinduene bak spisestua da altså.. Forslag?

Takk vennen:o)

Tippemannen holdt på halve natten for å få den opp, hi hi.

Klem

Skrevet

Jeg også, og H synes også de var shit fine :)

Ja de var jo ikke billige akkurat, men vel verdt det hehe..

Nå har vi bare 3 stoler også da, så det blir ikke sååå ille :) værre om man har spisestue til 10-12 stk.

Gardiner må du ikke finne på å spørre meg om altså! Her har vi kun ikea gardiner i venten på at jeg skal finne noe bedre (noe jeg aldri gjør).

Har lyst på litt tunge gardiner utover høsten vinteren, så noen i en interiørbutikk som var sydd av lysbeige lin og litt gyllen fløyel *sukk*

De var sååååå lekre men kostet 2000 kr per lengde så det var ikke veldig aktuelt hehe..

Hehe de stakkars mannfolka :)

Skrevet

Ja, du har vel sånn benk du? *kjempefin forresten* Jeg har 6 stoler som står fast rundt bordet da, så det får holde, hihihihi...

Har kun Ikea gardiner, med blonde kappe jeg og..*smil* Også lyst på litt tunge, gjerne lin gardiner til høsten.. Kanskje ho "mimmi" må frem med symaskinen igjen..*blinke*

Hoho, ja, de synes ihvertfall synd på seg selv. Som en klok venninne sa, de klager nå veldig, men er egentlig fornøyde for at de bor i et ok hjem allikevel:o)

Skrevet

Ja vi har benken :) også SKAL jeg ha en louis ghost stol til jul (om jeg så skal kjøpe den til meg selv hehe)..

Ikea er tingen :) da kan man hvertfall bytte rimelig ofte..

Skal få sydd meg skikkelige gardiner, men jeg må finne ut hva jeg vil ha først og det er ikke bare lett.. Jeg bytter mening hele tiden.

Jada, H har uansett ikke så mye å klage over for her er det stort sett jeg som gjør alt av sånt arbeid hehe :)

Skrevet

Jaa, de stolene er KNALL stilige!!! Vet du ca. prisen på de?? Er vel maaaange tusen tenker jeg..*sukk*

Ja, P tør ikke klage engang, for han gjør INGENTING her hjemme, ha ha. Sikker på at han ikke finner moppen om han leter til Påske engang:-DD

Skrevet

De koster rundt 1500-2000 (litt avhengig av farge) mener jeg så de er ikke så dyre :)

H kan fint svinge med moppen,, men snekring og sånne ting er det best jeg tar meg av hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...