KlittoLittSmåKått Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 har tatt p-pillen hver dag, men glemte den i morges! hadde sex i 7 tiden i kveld uten at jeg hadde tatt den. men tok den rett etterpå! er det trygt? eller burde jeg kjøpe angrepille? trenger svar!!
ifie Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hvis det er p-pille går det bra, om det er minipille går det ikke bra Les i pakningsvedlegget. Der skal det stå hvor mange timer du kan gå "over tiden".
du og jeg og vi to Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Pillene jeg bruker har en 12-timers margin, du kan sjekke dette f.eks i pakningsvedlegget eller på felleskatalogen.no. Så det kommer litt an på når du pleier å ta den på morgenen og hva slags piller det er du tar.
KlittoLittSmåKått Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 bruker microgygen ( vet søren meg ikke hvordan det skrives)..
ifie Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 http://www.felleskatalogen.no/ Du må ta den inne 12 timer. Om det er MIcrogynon den heter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå