Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hei:0) Prøvde å kommentere bildene dine på bloggen, både i går og i dag men fikk det ikke til, Fikk bare opp en "error" mld. Så da får man skrive her i stede da:0) Så fint det ble med Norgesglassene og drops, og med de blondene rundt:) Og lyskronen var kjempe lekker. Du er så utrolig flink med slikt, og bloggen din er veldig interiør inspirerende.. Og de nye bildene av tøffen er kjempe fine, til og med samboeren min kommenterte de nydelige øynene hans:) (han pleier ikke legge merke til slikt hehe) Håper dere har det fint:) Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hei vennen min:o)) Så koselig at du synes det da.. Liker jo bloggen din veldig godt og!! Artig å se bilder av Noah-nydelige, de er jo like gamle:o) Synes det er helt utrolig hvor store de blir jeg Lisa..*sukk* He he, ja de gutta er tøffe vettu;-))) Håper alt er bra hos deg og snuppemor:o) Klem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Har jeg lagt deg til på bloggen forresten? den er jo låst nå, etter en god del stygge bemerkninger. Ja, nå begynner de å bli ordentlig store disse guttene:P Syntes ikke det er så lenge siden de var bebiser jeg. . . :S
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Har du låst den?? Siste jeg så var sydenbildene... hm, så vet ikke jeg da? Stygge bemerkninger? Folk er ikke navla altså! Neei, det er jo ikke lenge siden. Vil dere ha en til etterhvert da snuppi? Kos
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Ja låst den, men hvis du sender meg mailadressen din, enten på pm eller face så kan jeg legge deg til:0) Hehe ja, noen folk har veeeeldig lite å gjøre. . . Hehe, barn vokser i rekordfart. Vil gjerne ha en til, men det blir ikke før om 5-6 år. Jeg er ikke klar til å bli tobarnsmor, og så vil jeg gjerne ha en utdannelse og jobb først:) Dere da?
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Ok, da skal jeg seff gjøre det!!! Må jo følge med da:o) Ja, mye rart rundt om. Ikke klar for flere enda vi heller. Dagene er fulle fra før, hi hi. Neida, vil bli ferdig på skolen først, så blir det vel en til... Veldig skummel tanke enda, så er ikke klar for det før om en 3 år ihvertfall:o) Klem
Gjest Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Twintipp og lille blåfugl nå ble jeg veldig nysgjerrig her.. kan jeg få se på bloggen din? *smil*
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2008 Kjenner til den, måtte hatt det barne limt inntil meg til enhver tid for å få tid til alt, kunne blitt tungt... Jeg syntes også det er en skummel tanke, syntes graviditeten med Noah var tung og det er litt for "kort" tid siden prematurfødsel o.l til at jeg overhode tørr. Hehe, bloggen ble oppdatert i går. Ikke mye spennende, kun et liiiite utdrag fra en photooshot og et stygt gnagesår:P *klem*
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Jaa, stemmer det ja.. Noah er født for tidlig han..Var nok en tøff opplevelse vennen. Uff, ja, svangerskap..*ugghhhh* Hadde det ille sjøl, så kan ikke si det frister enormt. En av mine beste venninner er gravid nå, og merker INGENTING!! Ikke et sabla symptom, og er 12 uker på vei. Vært på Ul og greier. Helt utrolig vøtt!! Like sprek og energisk ho:o) Sender deg pm jeg Lisavennen, vil seee gnagesår, hihi... Midtpunkt: Sendt deg pm:o) Klem
Tøysetipp Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Søsteren vil også se *snike*.. Om jeg kan?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2008 Hehe på min, eller mener du twintippen sin?
Gjest Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 unnskyld at jeg skriver sånn midt inni tråden deres altså, men orker ikke begynne ny;) men twintipp- så fin blogg. også så utrolig fine stoltrekk ( satt å irriterte meg over ar jeg har beige vegger her nå.. hehe)..... har selv bestemt at mine brune spisebordstoler skal få bli hvite til julen.den dem som var der , er jo mye finere enn de enkle hvite fra ikea. hehe * irriterer med nå ja, selv om jeg elsker fargen vo har på veggene her ellers da:) hehehe ) . gleder meg til å titte mer, og til å få mer inspirasjon:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. august 2008 Jepp, nesten 2 mnd, og den tiden der er jeg veeeldig glad for at er forbi. Svangerskap skulle vært som å gå på skyer *drømme*, unner ingen et tungt svangerskap. Min bestvenn var toalettet og jeg hadde så vondt i bekkenet at jeg var sikker på at jeg skulle krepere.. Heldige venninnen din, hun må virkelig vare sprek. En graviditet kan virkelig ta knekken på folk altså. Håper virkelig venninnen din fortsetter å være like frisk og rask ut svangerskapet:) Har lagt deg til på bloggen, så nå kan du se på gangesår:P haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå