enda en Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har aldri likt pålegget ribberull, men nå er det plutselig blitt det beste i verden! Og er ingen stor fruktspiser til vanlig, men er blitt det nå. Klikker i vinkel hvis noen har tømt fruktlageret mitt! =) Glad jeg har dilla på noe "fornuftig", i motsetning til første gang, da jeg hadde dilla på vaniljeis og solo. :-O
enda en Skrevet 16. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2008 UGH! Da var den dillaen plutselig over... Kom over en pakke ribberull med masse gelatin imellom lagene, og holdt på å spy.. Kjenner jeg fortsatt får frysninger når jeg tenker på det. Så nå har jeg "stygga" på det igjen! =/
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Mmmmm Lakris-snører!! Og kalde harde nektariner, slurp. Epler også hvis jeg tenker meg godt om, men de må være kalde..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 jeg våknet mange ganger inatt, og LENGTET vilt etter sånne sjokoboller med puffaris!!!! Så skal snart i butikken og handle og lage det.. for MÅÅÅÅ ha det!!!! har ikke kjent den følelsen her før. er snålt! hadde ingen diller med forrige mann, nå er jeg BESATT! er 13+3 idag kommer dillene så tidlig?
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Veit ikke om det er en dille, men jeg har fått så trang etter ISKALD Sprite. Og det kan ikke være noe lightversjon eller 7up. Det må være sprite. Før har jeg egentlig kun brukt det i drinker...men nå går det ned på høykant!!!! MMMMM SPRITE
Eso Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 ALT av frukt og grønnsaker.. Men spesielt sukkererter... Blir desperat hvis de ikke har det på butikken.. Også har jeg fått totalt avsmak på italiensk gryte. *grøss*
ipeggy Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Kaffe begynner så smått å smake godt igjen (ikke like godt som før, men i hvertfall sånn at jeg kan ta en kopp på møter på jobben...) men sjokolade frister fremdeles lite. Rart når jeg har vært kaffe- og sjokoholiker tidligere...! Akkurat nå er det appelsiner det går i. Masse appelsiner. Men de må kjøpes enten på Obs, Kiwi eller Rimi, for Rema 1000 sine smaker ÆSJ... Hehe! Vet at man skal være forsiktig med lakris, men det er jo så godt!!!!
Mama B Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 kanel, sand, sagspon....:-D Spiser ikke de to siste da- men sånne knott-drops funker som sanderstaning:-D
meeee Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 gulrøtter...men en spesiell type ..ikke de i pose..må være sånne spisse med det grønne på..spiser en kvast om dagen..har til og med stått opp om natta for å ta en gulrot..også grønn Dent..iallefall 2 pk om dagen..krise hvis noe av dette blir tomt...i starten var det epler..som jeg måtte plukke selv..gjerne sure..hehe..morra mi hadde dilla på murpuss..jobbet på et sykehus hvor murpuss kunne skrapes av...kanskje ikke rart jeg har blitt som jeg har blitt..hehe...hvordan i all verden finner man ut at man har lyst på murpuss liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå