lillebror er " forsinket" Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Her sitter jeg og venter paa at gubben skal komme hjem fra jobb. Fint det for da har jeg litt tid til aa bamme. Men fikk plutselig akutt lyst til aa vaske badet............... Og det paa en fredags kveld!!!!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Det må være en akutt sykdom!!!! Glad jeg aldri ha hatt den.. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Ja det va litt av en lyst en fredagskveld hehe.. Klarer du å stå imot dine lyster???
lillebror er " forsinket" Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Klarte ikke det nei :-( Vaska speila og skrubba vasken, saa det faar holde. Trengtes vel egentlig ikke, men slik er det naar man er husmor:-)))))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Ja men du angrer nok ikke på det. Syntes alltid det er greit å vaske bad og kjøkken. De to rommene blir liksom så fort skitne og er viktig er rene..
lillebror er " forsinket" Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 Nei, angre gjor jeg nokk ikke. Like greit aa ta slike ting ofte. Blir fort skitene ja, hvertfall men gutter i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå