nr3 i mars Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Så litt på resultatene så langt og det ser ut som det er 50 % sjanse å bli gravid for oss :-) Det ser jo lovende ut ;-) Selv har jeg ikm i morgen, men ingen symptomer. Tipper det ikke går og prøver å glede meg over at da kan jeg kose meg med vin og sushi når mensen kommer.... Noe må vi jo trøste oss med. Flere med trøste-planer?
*Hønemor81* Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg har IKM på søndag, og føler meg veldig uggen. Men jeg tenker selv at det sikkert bare er falsk alarm. . Hadde SA for seks uker siden, og derfor hadde det vært veldig kjekt å bli gravid igjen nå.Jeg skal på fest i morgen kveld, og tenkte å teste meg før det. Men testen trenger jo heller ikke å slå ut, men jeg skal uansett kose meg med litt vin! Så får det heller bære eller briste..
Corneli@ Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 IKM i dag, negativ CB Digital i dag morges, og skulle önske jeg klarte å tenke at nå er det vel kjört, men man holder jo håpet oppe til Tr kommer. Og er helfokusert på dette, selv om man pröver å la väre:-). Miin store kamp nå, bli å ikke bruke den ene testen som ligger igjen i skuffen. Digitaltestene er dyre, og jeg får sikkert samme resultat i morgen. Manen min sa at det sikkert var lurt å vente en uke eller to. ....DA...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 IKM i morgen her, men alle symptomer jeg har hatt, er som forduftet... Så jeg forbereder meg på at tr kommer i løpet av morgendagen. Men pleier å spotte litt dagen før, men har ikke kommet noe enda. Men, IKM kan også være mandag hos meg, er litt usikker på om egget slapp søndagen eller mandagen, så får bare vente å se... Håper håper håper......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå