Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Samboeren hans er en dibber, og jeg må jo si det er rart å lese innleggene hennes her inne. Hun er fullstendig uvitende om hva som skjer bak hennes rygg, og hvordan samboeren hennes faktisk behandler henne!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 å hva har du igjen for dette da? er du stolt over å vere den som han kommer å knuller når han føler for det, men ikke velger å bo sammens med, dele livet sitt med og oppdra barna sine med?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Kanskje du burde være så voksen at du fortalte det til henne da???
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 det har jeg også hatt, og det viste seg han sa en ting om meg til henne og motsatt.... Altså at hun xxx er ikke helt god, henger etter meg hele tiden.. Til meg sa han at forholde hjemme var helt dødt, er der for barna etc, men fakta var jo at det var ikke helt dødt, hjemme var han en herlig ektemann for sin kone. Har dårlig samvittighet, og det er jeg som sitter igjen med svarteper etter hele TO år... Ja, så dum har jeg vært. Er han virkelig glad i deg, forelsket og vil ha deg så går han fra kona asap, gjør han ikke det men vil bli pga barna, vente litt etc, så er han nok ikke intressert i noe annet enn et ekstra ligg innimellom.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Nå er jeg sikker på at du ikke snakker om mannen min, han er nemlig død. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du skriver dette innlegget her? Han behandler henne dårlig, ja vel. Men du bidrar jo ikke akkurat til noens familie lykke du heller. Når du velger sånne handlinger, kan du holde de for deg selv.
Anne-B. Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Dette innlegget er jo bare tull, for å spille på andre menneskers usikkerhet. Slemt gjort.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 føler du at han behandler deg noe bedre da? å hvorfor gjør du dette?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Nei, han gjør jo ikke det! Jeg falt pladask for en mann, vi blir venner, gode venner og det utvikler seg. Etter en kort tid får jeg vite resten, men vi klarer ikke helt å byte med hverandre. Jeg er ikke stolt av dette i hele tatt, men likevel nyter jeg hvert minutt vi har sammen. HI
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Kvinnen vet ALLTID. Det kalles intuisjon. Så man har ALLTID en følelse av at noe ikke stemmer. Forøvrig vet jeg ikke hva jeg synes er verst..kvinner som knuller opptatte fedre fordi de er så egoistiske at de lukker øynene for følgene av handlingene med et skuldertrekk, eller mannen som er så feig at han ikke tør å si til dama at han ikke vil mer. Nesten litt som høna eller egget... kan komme tilbake til dette siden..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Kanskje han vil ha begge, variasjon fryder vet dere.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 gjør deg selv (han, hun og barna ) en stor teneste og det eneste riktige, forlat han!!!!!!!!!!!! så kan du begynne å leve ditt liv å ikke ett liv der du er "lykkelig" når han føler for det på hans premisser... han kommer aldri til å forlate sin samboer å komme til deg å leve lykkelig resten av livet... viss han gjør det skal jeg love deg att etter en stund så kommer en ny "deg" å da er det du som sitter der med en utro mann.............. det finnes veldig mange gode snille deilige og ærlige menn der ute som du kan bli virkelig lykkelig med!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 klart han vil ha begge!!!!!!!!! ei som han kan knulle å ei som tar vare på huset og barna;) hvor perfekt har ikke han det? men hvem er det som lider under dette? hun, hun og tilslutt barna......................
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Ja dessverre blir det mange tapende parter i sånne forhold. Man skal være litt forsiktig med å tulle så mye med følelsene sine.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 KOm deg ut av det! Dette kommer aldri til å ende lykkelig- for noen parter!!! Jeg hadde et lite forhold til enn mann som var samboer og hadde barn da jeg var ung, dum og singel. Jeg ønsker av hele mitt hjertet at han skulle dra fra samboeren sin. Tenkte ikke på at jeg bido til å ødelegge en familie. Skikkelig egoistisk og dårlig gjort. Nå hører det til historien at mannen tok til vett, avsluttet med meg ogble hos sin samboer. Jeg vet at de har det bra idag og at hun ikke vet noe om meg.. Det er lov å bli forelsket. Alle blir det en eller feler ganger i løpet av et liv. Også når en er i forhold, men det er kun en selv som tar valget om hva en øsnker å gjøre med dette. I dag er jeg lykkelig gift og ønsker denne mannen alt godt men jeg skjemmes når jeg tenker på meg selv og denne tiden...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Dette innlegget ble skrevet for å stresse alle de her inne som er samboere med to barn. Håper moderatoren gir hun som skrev det er kraftig advarsel. Pisshue!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #17 Skrevet 16. august 2008 For meg så er du ei HORE,hvis det er så ille hjemme hvorfor flytter han ikke da? beste for barna for noe tull ,det beste for barna er å slippe å bo isamme hus som den jævla utroe faren bor i .HAN VIL HA I POSE OG SEKK HAR DU IKKE SKJØNT DET DA.Du er slem vær ærlig du ,neste gang er det noen som gjør det mot deg ,da blir det ikke så gjevt nei SKJERP DEG
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #18 Skrevet 16. august 2008 Hi, du er en wannabe ;-) Du har nok sett deg ut en dame som har to barn her inne, med samboer, så vil du bare terge på deg litt gråstein. Har du ikke noe liv selv du da, stakkar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå