Gå til innhold

Billig kyllingfile? Kjøttdeig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noen plasser de har fast lavpris på det?

Handlet på Obs i går.

Kjøttdeig nesten 40 kr for 400 g

2 kyllingfile for 60 kr

Synes det var DYRT!!!!!!

Men ellers fornøyd med OBS jeg altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Coop Prix har de ihvertfall 2 kilos poser med kyllingfilet til 149,-

Syns det er en kjempegod pris.

De koster alltid det. Er forresten merket X-tra.

Skrevet

Coop obs har jo 3 pakker med kylling kjøttdeig for 75 kr denne uken, så du burde ha kjøpt to til.

Ellers lønner det seg nok å kjøpe økonomipakningene med kyllingfilet. Den stole hane er billigere enn prior, men det finnes vel utelukkend epå ica og rimi tror jeg. Ellers som monajenten sier, first price har billig pakninger, de fileene er gode de!

Skrevet

Aaaah letet etter fryst, men fant ikke. var på coop hypermarked jeg da. er jo kjempestort.

var innom bunnpris i dag og der kostet 2 kg 169 .

så det var veldig ok pris, på prixen altså.

hjertelig!

Skrevet

monajenten snakket om x-tra ja, hehe.. Men first price har samme greia til samme pris.

Skrevet

Mente vanlig kjøttdeig :)

Kjøpte noe go & mager jeg da til 26.90 :)

Synes 19.90 er ok pris for kjøttdeig! :) men er vell long gone den prisen :)

Skrevet

Man får vel ikke engang familiedeig (*urk*) til den prisen lenger. Kjøttdeig er ikke så dyrt synes jeg, men karbonadedeig som vi bruker er svindyrt her hjemme. Vi kjøper i sverige vi da, litt fetere nn karbonadedeigen her hjemme, men bedre enn kjøttdeigen. Mye billigere :o)

Skrevet

He he Er vell det som er problemet her. mannen er fra sverige, og jeg har bodd der lenge. så sammenligner alt med svenske priser.

Vil HELST ha karbonadedeig vi også!

Men har "nesten" sluttet å kjøpe det pga prisen. URG

Etter at mini ble født, "orker" jeg ikke kjøre så langt for å handle. ( 2 timer hver vei)

Men merker på matbudsjettet at det er MYE dyrere her altså.

Har ikke bra matvarebutikk rett over grensen heller, så må egentlig 3 timer hver vei, for å finne en bra butikk. Er KRESEN oppå det hele. :/

MEn med jobb, barn, husvask etc orker jeg rett og slettt ikke bruke en hel dag på å dra å handle.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...