Gå til innhold

Noen har drevet gjøn med meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig fått 4 regninger fra en privat legeklinikk her hvor jeg bor. Regningene er på 700 kr hver, fordi jeg ikke har møtt opp til avtalt time.

Har forsøkt å ringe, og forklart at det er ikke jeg som har bestilt noen time, men da bare fnøs sekretæren av meg og sa at ingen ringer vel og bestiller time i andres navn så mange ganger. Jeg har aldri vært på den klinikken engang, og da timene liksom er satt opp, da var jeg på ferie med samboer og barn!!! Er dette virkelig lov?? Er det slik at enhver person kan ringe og bestille time for noen, og få dem i økonomiske vanskeligheter??? JEG har ihvertfall ikke 2800kr til et legesenter! Skal jeg til legen, går jeg til fastlegen!!!!

Finnes det ingen lov eller noe mot eller for dette? Jeg forstår ikke hvordan det er mulig. Så da skal jeg altså med andre ord kunne ringe å bestille time til alle jeg ikke liker? Kanskje booke svigermor inn på privat legesenter hele neste uke? Det blir vel en fin sum??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel logg?

Politianmeld det!

Skrevet

Logg? Mener du sånn at de har alle som ringer på bånd? Det tror jeg ikke et vanlig legesenter har jeg.....? Er ikke det bare politiet og sånt som har det da?

Skrevet

Anmeld det til politiet! Dette er ulovlig ja!

En annen person har utgitt seg for å være deg, og det er ikke lov.

Skrevet

Telefonlogg har de vel, der det står hvem som har ringt inn/hvilket nummer.

Dette er både alvorlig og ulovlig. Håper det løser seg! Og håper vedkommende som har gjort dette ikke har funnet på andre ting i ditt navn.

Skrevet

Først og fremmst, ikke betal.

For det andre anmeld forholdet. Da kan du henvise til dette når saken går til inkasso.

Dette vil gå fint. Har faktisk irritert meg over at de bare kan sende regning på ikke skriftelige kontrakter i hytt og pine. Faktisk skjedde det noe lignende med meg noen år tilbake.

Skrevet

Dette må du ikke la vente, anmeld det til politiet NÅ. det blir bare verre av å la dette ligge. Håper virkelig alt ordner seg,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...