Gå til innhold

hmmmm... jeg har en tann som smuldrer opp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg tar fingeren inni munnen og borti den ene visdomstanna mi, så kjenner jeg at den smuldrer opp!!! har "plukket" ut masse biter av tannen nå, og det er masse skarpe kanter på tanna... ekkelt!!! Må jeg trekke den??? *fullstendig tannlegeskrekk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en tann som jeg mistet 3 små biter av i løpet av et par dager. Dette gjorde at tanna ble sylskarp i kantene, og det var skikkelig ekkelt når tunga kom borti (noe den gjorde HELE tiden, automatisk søkte den dit). Jeg bare utsatte og utsatte å gå til tannlegen -flere med skrekk ja- og nå er jeg så vant til det at jeg bare har latt ting være som det er. Hadde tannlegen min visst det, hadde jeg sikkert fått kjeft, men men.

Skrevet

Vet dere, sist jeg var til tannlegen oppdaget jeg en ting: Ting har skjedd siden jeg var lita og måtte borre og trekke tenner,- DET GJØR IKKE VONDT, FANTASTISKE TING HAR SKJEDD INNEN BEDØVELSE!!!

Helt sant. Ikke gru dere til tannlege, det trenger ikke gjøre vondt!

Skrevet

Men om du ikke går til tanlege og fikser det nå så kan det slutte med smerter og rotfylling...og det er mye verre en å borre et vanlig hull.

Skrevet

Er egentlig helt enig med deg, LadyJones :-) Hadde tannlegeskrekk i årevis, men så fant jeg meg en fantastisk tannlege og jeg gruet meg ikke lenger til å gå til tannlegen. Jeg flyttet til en annen by, og tannlegen min der var enda flinkere, så jeg trodde rett og slett jeg var kurert for denne fæle skrekken min:-) MEN så flyttet jeg hjem til Tromsø igjen, og gikk til tannlegen og ante fred og ingen fare...Og har altså fått mrs Evil til tannlege. Null antenner og glad i å knekke og trøkke og tvinge og stikke og mishandle. Må finne ny tannlege nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...