*vil*ha*baby* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg er 16+6 i dag og har kjent liv i siden 15+2 sånn ca. Ikke kjent noe på utsiden enda, men har vært 100% sikker på at det jeg kjenner er babyen som beveger seg. I stad så begynte jeg plutslig å tenke at det jeg kjenner kanskje er litt for langt opp. Har liksom livmoren kommet så langt opp nå da. Jeg kjenner det like ved navelen. Ofte på høyre side så vidt under navelhøyde. Jeg kjenner det flere steder også, men det virker som den har funnet favorittplassen sin.. Er dette for langt opp for å være kommet til 16+6. Hadde det vært mer naturlig å kjenne det lenger nede i bekkenet? Begynte plutselig bare å tenke på at jeg egentlig ikke har peiling på hva jeg skal kjenne etter..jeg er førstegangs og har liksom bare tatt som en selvfølge at det er babyen. Var på ultralyd for en uke siden og alt var bra, så er ikke bekymret eller noe..begynte bare å tenke på at jeg kanskje ikke burde være SÅ sikker i min sak:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 spør jordmor hvor livmora di stopper hen jeg kjenner liv tre fingerbredder fra skambeinet, men er i uke 13+2 da. har kjent noen små bobler men vet det er bebbis, har kjent det masse med forrige mann. og har sjekka hjertet hjemme med doppler, og det banker et par cm fra der det var bobler!
*vil*ha*baby* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Det skal jeg gjøre! Jeg har time om en og en halv uke, så jeg får smøre meg med tålmodighet:) Noen andre som kan si noe om hvor dere kjenner liv (litt i forhold til hvor langt dere er på vei) og hvordan det kjennes ut? Spennende dette her!
3snuppeliner Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Jeg er 13+1 og er tredjegangs. Jeg har kjent liv noen få ganger. Litt vanskelig å forklare, men tenk deg små plopp på en måte. Igår kveld kjente jeg det veldig på høyre side, litt ovenfor skambeinet. Det kan være vanskelig å skille fra luftbobler men denne gangen vet jeg hva jeg skal kjenne etter.. Uansett er det en deilig følelse, gled deg=:-)
Tudelidu Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Hei! Jeg er 19 +1 i dag og kjenner masse liv rett over skambeinet omtrent. Er andregangs da : ) Men her er masse, masse liv.....kanskje det er to?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå