Gå til innhold

Skummelt å begynne å vente allerede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 20 dager igjen til termin og kjenner stadig etter om det kan være tegn på modning etc. En ting er at det står "fødeklar" bak nick'et mitt, men det er faktisk tre uker til termin... blir temmelig lange uker hvis man skal gå å vente slik. Særlig med tanke på at det KAN bli overtid. Men hvordan fylle hodet med noe annet? Fødselen og babyen er jo alt jeg klarer å tenke på nå. Det hjelper jo selvsagt ikke at jeg er mye alene når mannen min er på jobb. Noen burde sparke meg bak og få meg ut dørene. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker sånn nå jeg, kjenner etter hele tida om det kan være rier, ikke bare kynnere.. Og jeg har 5,5uker igjen :(

Gikk over sist og jeg sleit litt på slutten sidne jeg forventa at han skulle komme en uke før termin siden første kom 3dager før.

Men ejg syns det er lov å si man er sliten og venter nå! Jeg er alene med 2 unger og det er ikke så veldig lett for tida.

Skrevet

Klart man har lov å være lei nå. Bare tenker at for min egen del burde jeg prøve å ikke tenke for mye på det. Men det er jo det største som skjer meg i livet dette, det er ikke mulig å la være å bli oppslukt av tanken. Og i svangerskapsbøkene står det at det er normalt å kun tenke på det store som skal skje.. :) Har "bestilt" vesla til neste helg jeg, da er alt klart her hjemme, jeg er 38+3 da og mannen er hjemme fra jobb. Hehe!! Passer best å føde en fredag for meg siden mannen må ta fri uten lønn i forb. med fødsel ;)

Skrevet

Ja, da får vi håpe på det da!

Jge håper bare jeg slipper å måtte ta taxi til føden med begge barna på slep *hehe*. Skulle tatt seg ut.

Så å få rier om morgenen som sist hadde vært fint :)

Skrevet

Hehe, jeg skjønner deg såååå godt!!! Enda jeg er førstegangs og "bare" 29 uker på vei... Synes det er helt forferdelig lenge igjen, kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste "ørten" ukene.. Nesten så jeg har sluttet å tro på at det noengang dukker opp noen baby!

Hva med å lese noen gode bøker? Hvis du er glad i å lese kan faktisk tiden gå riktig så fort med "rett" bok mellom hendene ;o)

Eller ta deg en tur ut og gå, sikkert ikke så lett lenger, men trenger ikke gå så langt hvis du bare vet om/finner en fin plass med utsikt over sjøen eller en stille plass i skogen? (vet jo ikke om det er mulig i forhold til der du bor da, men..rekreasjon for sjelen her i gården iallefall!)

Masse lykke til, du er nesten i mål! (",)

Skrevet

Huff, hehe, nei det hørtes passe stress ut. Får håpe vi får ønskene våre oppfylt da :)

Skrevet

Les bøker, rydd i skap, få besøk av, og reis på besøk til venninner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...