Gå til innhold

He he du vet du er gravid når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...du stortuter når Lynet McQueen stanser like før målstreken og dytter gamle "Schanke"(husker ikke hva bilen heter...)over målstreken!!!

Må si jeg er glad jeg og mini var hjemme alene ja!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sipper selv om jeg ikke er gravid der jeg ;)

Skrevet

Haha, kjenner meg igjen der! Jeg kan ikke se på "sjette sans" lenger, for det er jo SÅ rørende... :-O

Og du vet du er gravid når;

du nærmest får nervesammenbrudd når du opdager at ungene har spist opp hele druepakken, mens du sov mddagslur...! =)

Skrevet

hehehe det er så godt å høre at det er flere enn meg!

Jeg satt nemlig å stortuta å så på allsang på grensen..... følte meg som DEN gamlingen der jeg satt! hehe

Skrevet

du gråter etter en tragisk episode av baywatch. kjeda meg litt og kunne sikkert sett på hva som helst men å grine da..... he he

Skrevet

eller bare at man sipper for at modern har vært snill å kjøpt et plagg som faktisk PASSA, var behagelig å ha på seg, men FARGEN var feil!!!! følte meg som en liten bortskjemt drittunge når jeg tenkte over det etterpå...

Skrevet

når du plutselig får så lyst på snitter at du bestiller 20 stk bare til deg selv og spiser de opp på 2 dager. :) sambo trodde det hadde klikket fullstendig

Skrevet

Når du står i butikken og gråter fordi de endelig har fått inn igjen lakris-snører. (du har selv tømt lageret deres). Gjorde det selv i går. PINLIG!!

Skrevet

...du stortuter fordi tre av ungene i The 7. Heaven venter tvillinger - samtidig! Normalt skulle jo en sånn vanvittig usannsynlig hendelse blitt møtt med ei kraftig latterkule... ;p

...du (som i utgangspunktet gir beng i idrett) griner sammen med Olaf Tufte mens en merkelig up-tempo-versjon av Norges nasjonalsang gjaller over høyttalerne i Beijing.

Skrevet

Må fly på do 1|303948585859493848999800 ganger i løpet av en dag!!!:(

Skrevet

du ler og stortuter samtidig når du er på Kino og ser "Mamma Mia", litt flau da lyset gikk på.......

og du blir SÅ lei deg når de ikke har fått inn filmmusikken til samme film i musikk handelen 1/2 dag etter premieren, at du må løpe ut av senteret mens tårene flomer.......

Skrevet

du må løpe fra en personlig trener på Elixia (som skal sette opp ett program for deg, nå som du er gravid), fordi du ikke tålte den 10 minutters oppvarmingen på en SOFAsykkel....som gjorde at oppkasten kom. (den første i svangerskapet by the way...)

FLAUT

Skrevet

når Blenda-reklamen vert så rørande at du storgriner og når tårene kjem fordi mannen har kjøpt med heim ein to-i.en snikkerssjokolade til deling etter middag.....er så gla i han:)

og ikkje minst når all sofatid blir brukt til å lese kva andre hormonbomber skriv her inne på bim

Skrevet

ITSREJK!!

TUSEN takk!!!! Var redd jeg var den eneste som grein etter 7. heaven på torsdag!! Og når du i tillegg sier du griner sammen med Olaf Tufte!!! Måtte gå en tur under premie utdelinga jeg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...