Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 I svangerskapet sies det at vi kvinner får en masse cravings. Og ja. Jeg fikk nå mine, det var clementiner, ORANGE paprike og ...... røyk Jeg hadde sluttet å røyke for to år siden og ikke hatt det minste lyst på røyk i det hele tatt siden dagen jeg bestemte meg for at nok var nok. (Hadde røyka i 8 år) Var i ett bryllupp og røyka masse den kvelden, og syns egentlig selv det var litt merkelig at jeg plutselig fikk så lyst på røyk. To uker senere er det to streker på pinnen. Ikke planlagt graviditet, ellers ville jeg jo holdt meg langt unna hadde jeg visst at jeg muligens bar på ett dyrebart lite barn. Men nå etter at jeg har født så KLARER jeg bare ikke å la være. Ta ett par røyk om dagen, så ingen storrøyker. Men jeg får sååååååååååå dårlig samvittighet. Går inn og dusjer og børster tenner med en gang etterpå. Men hva pokker skjer? Hvorfor klarer jeg ikke å holde meg unne? Elsker babyen min over alt på jord. Vi samsover selvfølgelig ikke med henne, det skal sies!! Men allikevel. Men nå har jeg bestemt meg. Nå er det nok!!! Har vokst opp i ett hjem der begge foreldrene røyka, og har vel aldri tenkt særlig over det, men jeg vil jo ikke røyke!!!! Så nå er jeg igjen en ikke røyker har jeg bestemt meg for.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Bra, en røyker mindre i verden. Jeg håper at alle snart er utryddet! De som røyker under svangerskapet, bryr seg ikke nok om barna sine.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Røyka IKKE mens jeg var gravid. Kun nå i noen uker etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 A) Hvis du mener at du er verdens dårligste mamma, slutt å vær det da! Jeg syntes ikke du virker spesiellt ille (var ei dame i tråden nedenfor som ammet til gutten var 5, det er dårlig mamma det) Lykke til med valget ditt. Dette klarer du HELT sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå