Storkmor? Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg hadde konsultasjonssamtale med Nordica på telefonen på tirsdag (var faktisk på ferie i Danmark med besøkshjemsbarnet mitt) - og det var så hyggelig! Jeg snakket med en lege Smith?! Husker ikke navnet helt.. Noen som vet? Jeg ble så lykkelig over at han skjønte så godt norsk. Han sa: Ja, her er det bare å komme i gang! Så nå er det bare å vente på min ustabile mens. Skal ta Pergo fra dag 3, så til gyn på dag 10. Har fått konstatert pco, og bekymrer meg jo litt for det, men jeg er optimist. Gleder meg veldig til å komme i gang! Ønsker alle en strålende helg!
Magstar Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Så bra : ) blir en spennende høst for deg. Godt du er optimist. God helg!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 supert. du får ha lykke til:) GOD HELG;)
Månestråle75 Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Da går du en spennende høst i møte Lykke til!
En til kansje?!? Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Du er tydligvis i samme situasjon som meg. Har pco og stmuleres med pergo for å modne egg. Du skal vel også sette eggløsningssprøyte tenker jeg, du får vite når på dag 10 UL. Vil bare berolige deg med at det er ei spennende tid du går i møte. Vente til du kan starte med pergo, Ul, reise også vente på å teste igjen. Jeg hadde fire inseminasjoner, Hadde en MA og er nå gravid, Det vil si at jeg ble gravid halvparten av gangene, så du har gode odds med deg:) Nå sitter jeg her med en stor kul på magen, venter en liten gutt om ca 3 uker. Det er bare det største av alt her i livet... Lykke til!!! Blir spennende å følge deg her på donorforumet. Krysser fingrene for at du lykkes på 1. forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå