Collet :) Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hei dere! Midt i helvetesukene med hyperremesis (var desidert værst i disse ukene (9-14) med storesøster også) så må jeg prøve å tenke på noe positivt! Nemlig navn! Jeg har på følelsen at det blir ei jente.... Men om det blir gutt så må vi finne et annet navn! Uansett, storesøster heter Andrea og jeg er veldig opptatt av at navnet på den eventuelle lillesøsteren må matche og slutte på a! Hva synes dere om Mathea?! Er det litt for spesielt enda? Hvis ikke er vi begge glade i Matilda... Andrea & Matilda.... Fint det?! Kommer sikkert bare til å kalle henne for Tilda da... Blir det gutt står foreløpig Adrian og Sebastian sterkt, men ingen JA! for noen av de enda... Tenker av en eller annen grunn ikke så mye på guttenavn, men kanskje vi må det etter ultralyden....! Den som venter får se...
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Ikke lett det der.. vet åssen du har det ang. spyinga Spydde ikke med Tobias. Syns dere har et nydelig navn på Jenta deres og Andrea og Mathilda passer veldig bra det, men vi skal ikke ha samme endelse på navnene denne gang om det blir en gutt til. men syns ikke disse er for like Her blir det enten en Adrian eller ei Elina ) Jeg har tre venniner som har hver sin Sebastian, så det er også et navn jeg liker veldig godt Ikke lett dette med navn egnetlig.. men plutselig finner dere et navn dere faller for
15/12 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Mathea er veldig fint og slett ikke unormalt!! ;-)
smurf 77 * har født Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 hei, jeg synes Mathea er flott, det heter min datter på 51/2- hun digger sitt navn! hennes beste venn heter Tilde. min sønn heter Theodor, han er 3 og vi venter nummer 3 i mars, så jeg tenker også på navn som passer til Mathea og Theodor-- sliter litt med navneforslag ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå