Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hvor mye kom frakten på, og hvor lang tid tok det? Har vært inne på shooshoes.dk, siden jeg har lest her inne at et par kommer på ca 160 kr, men på den amerikanske siden hadde de mye mer utvalg..... VIl ha yndige prinsesse-tøfler til jenta mi
Venja Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg har bestilt både fra den danske og den amerikanske siden. Den danske kom et par på ca 175 kr, mens på den amerikanske så kostet et par ca 240 kr. Er dyr frakt på den amerikanske siden som gjør at det blir så pass mye dyrere. Tidsmessig så kom de danske i løpet av noen få dager. De amerikanske tok vel ca 2-3 uker, husker ikke helt.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 takk for svar Da blir det et par fra den danske siden nå, så får jeg heller bestille fra den amerikanse nærmere jul, slikat jeg kan kjøpe julegave til niesen min i samme slengen
Minnie Mom Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg har bestilt fra usa, men ikke fått de enda. Syntes det var mye bedre utvalg der, slet veldig med å velge.. ) Kjøpte et par på tilbud og et til full pris, tilsammen ble det under 200 kr. Skal da unngå toll og moms.. Med frakt ble det 322 kr. På Baby Shop koster ett par 349 kr så jeg er veldig fornøyd! ) Gleder meg til de kommer, håper de er like fine som de ser ut som.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 betalte du med visa på den danske siden, eller fikk du faktura? *håper at det er faktura *
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 ja, det var vel du som tipset meg om siden Var veldig mange fine der ja!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2008 prøvde å bestille fra den danske siden nå, men da jeg skulle betale, kom det bare opp "beløpet er ugyldig", så da venter jeg heller litt (til jeg får inn litt mer penger på konto:)) og bestiller 2 par fra usa )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå