Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg å kjæresten min har nå vært sammen i 2 år til uka å venter en liten prinsesse om noen uker :-) Det jeg trenger hjelp til er hva jeg skal gi han i gave? Jeg er helt tom får ideer, mange tanker til andre ting.. Tenkte på noe som kunne være fint som en personlig gave, som altid vil minne han om meg/oss å vite at uanset hvor han er så vil jeg altid være hans, men jeg vet ikke hva, noen tips? Det er er ønske fra meg til han fordi det er veldig stor sjangs får at vi blir splittet, pga utvisning... Takk får alle tips :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Lag et dikt, skriv det pent, lim på evt noen bilder av dere, fra UL e.l, og sett det i en fin ramme..? Tar litt tid, men kan bli en kjempekoselig, personlig gave.. Min ble ihvertfakk kjempeglad for det... Eller en scrapbook, men det tar laaang tid.... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Bra forslag, men har alerede gjitt han det.. hehe Å det falt i smak :-) men takk får tips vært fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå