fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 ... Jeg fikk mensen for to uker siden, og den avsluttet for en uke siden. Så fikk jeg urinveisinfeksjon for to dager siden, og da begynte jeg å få rosa utflod. I dag har jeg begynt å blø enda mer... Kan dette være en sammenheng med UVI, eller er det bare rett og slett mensen som kommer for tidlig? Har ikke opplevd dette før, og jeg som har hatt kobberspiral i 10 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå