Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har ikm på tirsdag og føler meg gravid nå! Har ikke vært gravid før, men jeg føler at noe er i gjære. Hele denne uka har jeg følt at noe skjer i livmora. Føles som om det er en "klump" der, og det stikker/strekker litt innimellom. Noen ganger når jeg har lagt meg om kvelden har jeg følt meg litt småuggen. Magen har også vært tregere. Og jeg synes jeg har tisset litt oftere enn vanlig. Og det siste som ga meg mer mistanke var natt til i dag. Da våknet jeg klokken halv 3 og måtte tisse. Jeg våkner ALDRI om natta fordi jeg må tisse. Hadde også litt problemer med å sovne igjen, fordi jeg følte meg småuggen. Er i 4.pp og har en veldig god følelse denne gangen! Samtidig er jeg redd jeg bare innbiller meg hele greia, eller at alt bare er hormoner og pms. Hva tror dere? Spør dere jenter her inne på 1.tri, siden dere er gravide og kanskje husker noen av symptomene deres... :-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Vanskelig å si. Kanskje du håper så mye at du kjenner etter og finner symptomer som ikke egentlig eksisterer? Det kan jo også hende at du faktisk er gravid, og at det er reelle symptomer. Selv om det var veldig tidlig. Selv fikk jeg ingen symptomer før jeg var mer enn 5 uker på vei. Men det er jo forskjell på folk. Jeg håper du er gravid. Hvis ikke, er det bare å prøve igjen.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg vet... Utrolig hvor mye psyken kan lure deg... Er sikkert ikke gravid, men det skader ikke å ha trua ;-) Jeg dør ikke av skuffelse, selv om jeg går og håper og tror nå.. :-) Er samtidig realistisk, og klar for ny pp hvis mensen kommer..
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg husker jeg fikk mistanke nå som sist 1 liten uke før ikm. Murring i magen som gikk nedover bena mine og bak i ryggen. Tisse på natta har jeg desverre gjort etter jeg gikk gravid med førstemann. Slitsomt! PMS og graviditetstegn er veldig like, men jeg har kun murringer en dag før mens når jeg ikke er gravid. og en hel uke før ikm når jeg var det med første og denne Så kjenner du kroppen din godt vet du best selv
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg tror jeg kjenner kroppen godt, men blir også usikker jo nærmere ikm kommer... For det meste går jeg rundt og tror jeg er gravid nå, og så får jeg noen små øyeblikk hvor jeg plutselig tenker.."herregud, mensen kommer helt sikkert....!!!".
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Åå jeg håper for deg, pfeew! Du vet, når jeg fant ut at jeg ble gravid for nøyaktig 4uker siden... Jeg følte for første gang på de 4pp at jeg var gravid.. Hadde det virkelig på følelsen og alle de andre gangene var jeg veldig usikker. Det symptomet som mest av alt gjorde meg så sikker, var stikninger i lysken. Jeg husket plutselig at: dette kjente jeg jo også da jeg ble gravid sist! Og det er jo IKKE et menstegn... Jeg hadde jo også IKM samme tirsdag som deg forrige gang. Lørdag morgen fikk jeg utslag på CB digital, den er sikker som banken!! Krysser fingrene for deg xxxxxxxxxxxx Blir spennende å høre videre! Høres jo ut som du har mange tegn på at du kan være gravid denne gangen;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 Kanskje jeg har rett da...at det har klaffet... Bare tiden vil vise... Jeg kommer ikke til å teste før mensen evt uteblir... Kaster bare bort penger hvis mensen likevel kommer :-) Hvor ligger egentlig lysken hen? Kjenner ikke stikkinger annet enn i livmorområdet innimellom... Men, kan føle meg litt "støl" eller tung/sliten i øvre del av lårene... Når jeg går på jobb om morgenen (bare oppover) føler jeg meg såå tung i beina denne uken! Føler at jeg sleper meg oppover bakken.. Men, er jeg ikke gravid nå, tar jeg det med ro og godtar det.. :-)
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Lysken er på hver side, midt mellom skambeinet og hoftekammen.. Jeg hadde mye stikninger der, og har det ennå. Det er senene som strekkes når livmora gjør seg klar til å vokse. Har det ennå. Ja, skulle du ikke være gravid nå, må du bare ta det med ro. Gjennomsnittet starter jo på 6mnd ift prøving og langt over ett år. Lykke til uansett!;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2008 Takk for det blir2barnsmamma09 :-) Jeg har fortsatt trua, men av "beskyttelsesårsaker" tviler jeg mer og mer jo nærmere ikm jeg kommer... Bare for å være forberedt på at mensen kan komme.. Har jo ingen tester, så får ikke testet.. Tror ikke jeg gidder å bruke penger på en test.. Er jo bare 3 dager til ikm, men jeg tror det blir 3 lange dager..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2008 Hadde en utrolig god følelse denne uka... Men, neida..lurt trill rundt.. Mensen kom 2 dager før tida i dag...
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Æsj, synd det pfeew.. Kjedelig når man er så sikker! Du får gå på med friskt mot i neste pp.. Det ordner seg til slutt! Ønsker deg lykke til videre med prøvingen, og sender en dose babystøv fra meg;-) **********************************************************************************
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2008 Tusen takk for det blir2barnsmamma!! Skal begynne med noen kjerringråd nå :-P Salviete og grapefruktjuice..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå