Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hei min datter er 2 år, og av mange vel mente grunner som jeg ikke orker å skrive om ønsker jeg ikke at vi skal ha avtalt høst og vinterferie i en samvæsodning før hun begynner i skole alder. Til dere som har samværskontrakt med barn under skole alder, har dere noe ang høst og vinterferie? I så fall hvorfor ikke? Og hva er deres argumenter?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 I avtalen har vi kun samvær anna kvar høst- og vinterferie frå skulealder. El. er vi fleksible dersom barnefaren vil ha nokre dager ekstra med tulla i løpet av året
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Vi har ikke noe i samværsavtalen vår ang høst og vinterferie, fordi det ikke er aktuelt med slike ferier før skolealder. Mina er straks 2 år. Påsken har vi i samværsavtalen at vi skal ta annenhver gang.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Vi har heller ikke det i samværsavtalen, forsåvidt har vi ingen ferier i avtalen foreløpig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå