Gå til innhold

Hva tror dere jenter?

Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm på tirsdag og føler meg gravid nå! Har ikke vært gravid før, men jeg føler at noe er i gjære.

Hele denne uka har jeg følt at noe skjer i livmora. Føles som om det er en "klump" der, og det stikker/strekker litt innimellom. Noen ganger når jeg har lagt meg om kvelden har jeg følt meg litt småuggen.

Magen har også vært tregere. Og jeg synes jeg har tisset litt oftere enn vanlig.

Og det siste som ga meg mer mistanke var natt til i dag. Da våknet jeg klokken halv 3 og måtte tisse. Jeg våkner ALDRI om natta fordi jeg må tisse. Hadde også litt problemer med å sovne igjen, fordi jeg følte meg småuggen.

Er i 4.pp og har en veldig god følelse denne gangen! Samtidig er jeg redd jeg bare innbiller meg hele greia, eller at alt bare er hormoner og pms.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg følte meg gravid før jeg testet meg.. er 2.gangs..men 3år siden sist, så husket ikke helt hvordan det var helt i begynnelsen.

Hadde nettopp sluttet på p-pille..så hadde ikke helt begynt å notere meg eggløsning og mens-dato. Var ikke helt sikker på når jeg ventet neste mens, men begynte å håpe på at den ikke kom..nettopp pga symptomene: Reagerte på at jeg måtte ofte på toalettet, litt uggen og rastløs i kroppen..

Krysser fingrene for deg! :) Lykke til

Skrevet

Takk for svar!! :-)

Rastløs i kroppen.. Det var det rette ordet for meg ved leggetid! Føler meg nesten som en bikkje som går hundre runder på teppet før den legger seg ned og sovner... Jeg prøver alle liggeposisjoner før jeg endelig sovner om kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...