Gå til innhold

planen deres for helgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det å slappe av hele helgen :) ble syk i går så håper eg er frisk i morgen, jenta er og syk, men aner ikke hva som feiler hun :( håper hun er frisk å rask i morgen :) vi skal en tur til "sentrum" er noe festivalgreier her i helga, så er det hjem å slappe av å spise god mat! :) skikkeli familie helg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helgene våre går alltid med til masse husarbeid. I tillegg skal jeg lure med meg moren min på shopping i morgen for å handle litt klær til barna. (Skal se om jeg kan snike meg til en bukse til meg selv og, hoho.) Er temmelig blakk denne måneden, og det var hun som foreslo å dra på handletur. Også skal vi på bursdag til niesen min som fyller 2. Søndag blir vel mest rydding og klesvask, også kanskje en play date med nabojenta eller en av de andre vennene. (Håper på en av de andre vennene, for nabojenta er temmelig intens, men veldig søt.)

Skrevet

Jeg begynner å bli syk, så hva jeg gjør avhenger av om det bryter ut eller ikke. Om formen tillater det skal jeg rydde (jeg rydder gi-bort-ting) og stable ved. Det er på tide..

Skrevet

husarbeid ligger LANGT nede på lista denne helgen.. bare å slappe av :) begynnt ei ny jobb i dag :) så skal bli kjekt å bli sosial igjen :)

ha en kjempe helga da :) kose deg på shopping :)

Skrevet

idag he me jo hatt stor vask. Så sga prøve å få gjort det som mangler i 2.etg imårå. Så skal jeg ellers slappe av. Gå til byen imorgen formiddag en tur tenkte jeg sammen med familien og bare kose oss. Har lovet barna nye maling til arkene deres. De bruker slik tyktflytende maling, og penlser og lager flotte tegninger. Og perler med glitter i frister visst så.. Ellers blir det bare kosetid sammen med fam. Forberede første skole dag på mandag. Og søndag kveld skal eg gå på noe danse greier med ei venninne:)

Skrevet

Ingen spesielle planer for helgen, men mandag skal vi i vannland:-)

Skrevet

Sambo og sønn er på hyttetur med svigerfar. Jeg skal jobbe, jobbe, jobbe. Seinvakt idag, seinvakt i mårra og tidlig på søndag.. Så ikke mye annet å gjøre enn å jobbe og slappe av mellom slagene.

Skrevet

Vi skal male huset (rundt vinduene bare), treffe nyfødt nevø (!), dra på kajakktur og male hytta. Og spise krabber med venner, forhåpentligvis, gubben er ute og lyser etter krabber nå. Puh. Gleder meg veldig til denne helga, liker å få gjort ting!

Skrevet

I morgen skal vi dra å handle litt hele familien, det er det ikke ofte vi gjør. Så skal vi levere ungene hos min søster og grille der. Etterpå bærer det på rekefest =)

Søndag går nok med til å komme seg etter lørdag he he =)

Og ungene og jeg drar hjem alene til en ny uke uten sambo..

Skrevet

Må vist en tur på ikea i morgen også....uff... håper ikke det blir som forrige lørdag, men kø helt ned til blomsteravelingen(Leangen)

Skrevet

Jeg skal på fotballkamp faktisk. Gutten elsker Liverpool og i morgen skal gamle Liverpool veteraner møte Rosenborg veteraner. Gutten får kose seg med fotball og så blir det snop og kaffe på mammaen;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...