Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Vel.. Da tror jeg vi prøver på nr 2 jeg.. hehe.. Ikke AKTIVT prøver, men tar det som det kommer.... Fått beskjed fra gyn om at jeg ALDRI skal bruke hormonprevansjon igjen.. :s vært igjennom en del der i dag. tatt masse blodprøver etc..
Bare™ Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Den beskjeden fikk jeg når jeg fjernet hormonspiralen når vi planla Laden... Så etter fødelsen da i februar 07, så satte jeg inn kobberspiralen nå.. Gubben innbiller seg at han klarte å "sette'n" denne gangen, så vi får bare vente å se. Aner ikke hvilke symptomer man kan ha. Har bare vondt i hodet og er trøtt, men jeg er jo alltid trøtt..
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Hmm.. Slapp- 1pp, når skal du teste da??? Gubben sa i går" Du er klar over at om kanskje allerede ett par mnder så kan du ha en liten til i magen?" Hehe.. Så da betyr det vel at vi prøver da
Bare™ Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Delt seng med Chicka i natt, og så fruktbar som hun er (vi er) så er det vel greit å teste om et par uker? Kjøpte inn tester igår!! Gleder meg som en unge..Doffine og Trultemora er i Alcudia nå..
Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Hehehe. Ja, da er det lurt å teste.. Ja, kom på det etter jeg hadde trykket "lagre"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå