Lovemychild Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hvordan er det det fungerer ??? kjøper der alt i en pakke eller deler dere det opp i flere pakker,slik at en slipper toll ?? Betaler dere med kredittkort ?? Er det safe ?? Prisene er jo veeeeeldig mye billigere. Takker og bukker for svar
tante grusom master of law Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg deler opp i flere pakker slik at det kommer under 200kr. Hvis det er mulig å dele opp da. Betaler med kredittkort, og det er safe. Er en sikker side. Jeg har ihvertfall aldri hatt problemer.
LadyJones Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hei, jeg har shoppet MASSE på Strawberry og er kjempefornøyd! Pleier å dele det opp i flere pakker for å unngå toll ja. Men OM det skulle skje at det likevel overgår 200 kr og du må betale toll, så er de på Strawberry så kjekke at de legger det ut for deg!!! (Du må bare sende dem kvitteringer på fax, post eller e-mail) Ellers er de raske, tar bare noen få dager. Og så får man mer og mer rabatt for hver gang man handler.Det er jo også et påskudd for å dele opp pakkene. Safe å handle med kredittkort;-)
Kondis som en murstein Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Bruker å handle i flere omganger ja ) Safe å betale med kort ja, gjør det "hele tiden" jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå