Pocoyoツ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Var dere plaget med blødning etter at den ble satt inn? Hvor lenge varte det? Hadde dere andre bivirkninger? Jeg fikk min for nesten 5 mnd siden, blør fortsatt, kan ikke gå uten truseinnlegg. Har fått alle bivirkninger, tror jeg, vektøkning (+ 5kg på en mnd!!!!!! GRR) økt hårvekst (bikinilinja er ikkeeksisterende og leggene er selvisolert. Trenger ikke longs til vinteren..) og kvisealderen har nå nådd meg også. Tror jeg gir opp og røsker ut dritten! Sukk...
Pocoyoツ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2008 Glemte å nevne humørsvingningene! Himmel og hav! Stakkars mannen min..
Kondis som en murstein Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Dritten blir røsket ut til uka (om mensen gir seg litt vel og merke)... Skal ikke klage på blødninger jeg! Satt den inn i juni ifjor og jeg begynte å blø for første gang for 4 uker siden. Men det gir seg jo ikke heller... Virker som om det skikkelig skal ta igjen for så lang tid uten blødning, hehe... Bivirkningene jeg har fått er PMS!!!!!!, kviser, vektøkning... Så nå skal den ut!!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Satte den inn for 2 mnd siden, har vært en del plaget av menssmerter første halvannen mnd (uten blødning). Har hatt litt småblødninger-men nok med truseinnlegg. Men for 3 uker siden tok det helt av. Jeg blødde skikkelig i noen dager. Nå har jeg vært helt uten blødninger og menssmerter i snart 2 uker, så håper det har stabilisert seg litt nå.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg klarer ikke forstå hvorfor legene anbefaler hormonspiral, det er så mange som er misfornøyde. Jeg fikk beskjed av legen at med hormonspiral var hormonnivået så lavt at jeg ville ikke merke noen bivirkninger. TULL!!!! Jeg hadde hormonspiralen i litt over 6 måneder, da orket jeg ikke mer. Det var humørsvingninger som var helt ekstreme, depresjon. vektøkning, infeksjoner nedentil som ikke forsvant før jeg fjernet spiralen og ikke minst kviser.....en helt grusom tid. I 6 måneder var sex fremmedord, jeg blødde jo hver dag. De dagene jeg blødde lite på dagen så kom det på mye kvelden og motsatt....var aldri helt fri mensen på 6 måneder. Holdt på å bli gal.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 oi...så uheldige dere har vært!! ... Har hatt den siden feb å vært veldig fornøyd egentlig... Humørsvigninger - tja...de har vel ikke vært fraværende, men aner ikke om det er pga spiralen... kanskje det? Blødninger hadde jeg ca 4 uker tror jeg , SMÅ blødninger da.. ikke hatt mensen siden... Tenker dere å bytte i noe annet da? En venninne av meg var TO ganger hos legen pga ekstreme smerter i underlivet etter å ha satt inn kobber-spiral, og da ba hun dem bare røske den ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå