Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Samboeren min har vært hjemme med barnet (blir 2 år i oktober) i dag, mens jeg har vært på jobb (jeg har hatt ferie alene med sønnen de siste 14 dagene) og han har klart å få ham til å sove to ganger i dag! Den siste bare på 20 minutter vel og merke, men han har da ikke sovet to dubber på snart et år, og akkurat i dag, da samboeren skal være alene med gutten sover han plutselig to ganger. Pussig! Skjønner jo at han må ha vært litt trøtt, men likevel. Dessuten finner jeg en tom tåteflaske som det har vært melk på i stua... Samboeren sier at gutten vår har vært å henta den selv fra oppvaskbenken (han får flaske med melk om kvelden fortsatt...), men syns det virker litt for tilfeldig... Nå i sta våkna gutten såvidt, sovna heldigvis etter at samboeren min var der inne, men han har liggi og laga litt smålyder etterpå. Veit i hvert fall hvem som skal få stå opp med ham i natt hvis han våkner...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Det skal sies at sambo er litt smålat noen ganger, og jeg veit han blir sliten av en dag med gutten vår. Han var veldig trøtt når jeg kom hjem -han hadde sovet når sønnen sov... Lurer litt på hvem som var trøttest egentlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå