Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Fysio har vært i barnehagen igjen, og først og fremst så hun hvor flink Mia har blitt til å gå og var veldig imponert over det. Så merket hun seg at det sosiale er også på plass, og hun var visst litt overrasket over at hun hadde fikset den delen selv. Men det hang jo ihop med de fysiske hindringene. Hun ga henne også en diagnose, basert på fakta fra ped. leder og fysikk, og sa at hun har mest sannsynlig hatt kiss-kidd. Jeg husker at jeg tenkte på det i sin tid, men avfeide det fordi Mia ikke hadde så mange av symptomene, jeg skjønte jo heller ikke helt hva det var. Nå har jeg derimot lest masse, og vi er overbeviste at så mange symptomer kan ikke være tilfeldig. Mest sannsynlig skjedde det fordi 1. hun kom litt for tidlig og 2. hun satt fast og stanget en stund før hun ble født og 3. arvelig belastet fordi jeg også er skjev i ryggen. Uansett så burde det jo vært fanget opp av lege, helsesøster eller fysio på helsestasjonen i sin tid. Noen burde jo sjekket hvorfor ammingen var så vanskelig, og ikke bare lagt skylden på meg og dårlig teknikk. Det forklarer ihvertfall ammingen, forstoppelsen, kolikken, skrikingen, vognhatet, ubehaget og ikke minst de fysiske hindringene i senere tid. Litt greit å endelig vite hva det var som var feil (spesielt det med ammingen har plaget meg) og godt å kunne avslutte saken og si at puh...det er over! Hun er helt friskmeldt, og selv om vi fra tid til annen bør sjekke, så har kiropraktor, fysio og hjemmetrening gjort underverker. Hun er frisk! En glad dag i heimen! :-) God helg alle sammen, jeg skal faktisk feire med et glass vin hehe :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 åååå så fantastisk deilig det må være!!! Og ikke minst få et navn på hva som var årsaken til alle problemene lille Mia måtte gå gjennom... Nyyyyyt vinen og gled dere over at hun er så tøff og herlig jente!! Stor Klem
Gjest Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg kan skjønne du er utrolig lettet over at det endelig fantes et svar på alt dere slet med.. Det er ikke lett når man til stadighet føler skyldfølelse for at ting har vært vanskelig.. Unner deg det glasset med vin! Håper det smakte like godt som det hørtes ut som! Klemmer fra lilleM og mammaen
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Etter alt dere har vært igjennom med skjønne lille tulla må det være deilig å endelig få en knagg å henge det på. Håper vinglasset smakte veldig godt. Nå skal du se at hun vil stortrives i barnehagen fremover.
Millapril Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 For en lettelse å få diagnosen på plass! Kan tenke meg det forklarer en god del, ja... Håper det smakte med vin og en liten feiring for lille tøffe Mia! Kaktus bør oversendes til udugelig helsepersonell som ikke fanget dette opp til tross for symptomer og vanskeligheter underveis. Veldig greit å vite til evnt neste baby...
Solstråle72 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Så flott at dere har fått ting på plass og fått svar på hvorfor alt gikk som det gikk. Må være veldig greit å endelig ha fått en forklaring. Kjempebra at hun er frisk og er i godt humør. Tøffe lille Mia!
Tussi og Maja Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Så kjekt å få en forklaring på ting som har vært vondt og vanskelig. Og godt at Mia har kommet over de fysiske hindringene og dermed også trives bedre i barnehagen. Ingen ting som er bedre enn at lille nurket har det bra!
Endelig ny spire i magen Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Så bra dere endelig har fått forklaring på alt som har plaget lille skjønne Mia! Kan tenke meg dere er lettet og glade! Mia er jo en skikkelig tøffing! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå