Gå til innhold

MÅ roe meg ned


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobba nå i to uker etter somemrferien, lagt på meg 9 kg snart, og det kjennes i beina. Sitter hver kveld, med beina høyt og drit vonde fotsåler. Jobber i barnehage og det innebærer en del løft, men jeg har kutta veeeldig ned på det, ungene får årne seg sjæl, eller jeg får andre til å løfte opp i husker ol. Men idag er jeg helt skutt og har skikkelig vondt mellom magen og skambeinet. når jeg ligger, kjennes det ut som tutta sparker endel ned mot bekkenet. Nå ikveld gjør det skikkelig vondt der når jeg står oppreist og beveger meg. Møkk at jeg ikke skal klare å ta det med ro på jobben assa.. Måtte bare lette litt på frustrasjon over meg selv... skulle hatt smekk på fingrene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom igjen, det er lov å klage av og til!!! og barnehagejobbing kan være ganske tungt! been there done that:) du har min fulle og hele medfølelse og sympati:) bedre å klage å få det ut, enn å gå sur og holde det inni seg... sett føttene dine i et godt og varmt fotbad og syns skikkelig synd på deg selv en liten stund. da blir alt bedre skal du se:)

Skrevet

Heisann...

Jobbe i barnehage j også, og det er ikke noe hvilehjem.

jeg har også bestem meg for å kutte løfting og slikt.... men det er så enklere sakt enn gjort...

Selvfølgelig blir man sliten i beina......og hodet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...