Gå til innhold

Imorgen feirer vi barnebursdag - noen med tips..:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta mi er 4 år det skal selvsagt feires med jentene fra barnehagen..

Tenkte å servere pølser og pommes frites og brus.. Eller annet drikke til de som ønsker det..

Så blir det litt lek, forhåpentligvis klarer de seg litt på egenhånd, før det blir sjokoladekake med lys, muffins og gele, og fruktspyd..

Så avslutter vi med en liten skattejakt etter godisposer..

Første gangen jeg arrangerer barnebursdag, så jeg er litt spent på om dette høres greit ut.. Hva synes dere?

Noen med tips eller råd å komme med i forbindelse med mat, kaker eller leker...? Det mottas med takk vaffal:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kutta ut brusen og hatt saft istedenfor. Og så ville jeg kutta ut muffinsen eller gele'n.... det blir veldig mye søtsaker å spise.

Ellers hørtes planen veldig bra ut!

Når vi feiret barnebursdag her forrige helg serverte jeg pølse m/lompe, saft, sjokoladekake formet som en prinsessekrone og hjemmelaget muffins. Det holdt i massevis. Hadde også sjokoladegullmynter på bordet når det var kaker.

Skrevet

Legg gavene på et gavebord og når alle har kommet setter de seg i en ring med sin pakke i hånden. Bursdagsbarnet snurrer en flaske rundt og den som flasken kommer på gir gaven sin. Den som har gitt gaven snurrer flasken videre. Sånn fortsetter det til alle har gitt fra seg gaven sin. Da får alle sett hva bursdagsbarnet får og det er en fin lek som alle kan være med på :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...