Pocoyoツ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 ..hvis mannen din tafser på deg og egger opp til sex mens du sover?? Jeg for min del syns det er topp å bli vekket på den måten:)
Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Beste måten og våkne på hvis man selv har lyst.... ikke fult så stas hvis man er sliten og trøtt:)
Heaven har født::) Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg for min del, kan ikke bli vekket på en bedre måte:) Bare så synd sambo har MYE bedre sovehjerte enn meg, snufs;(
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Nei, syntes ikke det er overgrep, men er ikke speislet glad i å bli vekket jeg da:P Måtte inn og lese det innlegget nå og det virker jo ikke som om hun mente at å egge opp til sex ved litt tafsing var så ille, men at han virkelig tok seg til rette uten at hun var med på det selv. Tror nok jeg hadde blitt ganske furten selv, om jeg våknet av at samboeren min var i full gang, uten at jeg selv hadde fått avgjøre om jeg ville være med på det, eller ei.
OneOfTheBoys Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 NEI, det er ikke overgrep i de aller fleste tilfeller, men slik denne situasjonen på anonymforum ble beskrevet synes jeg det minnet veldig om et overgrep!! Det var ikke tilnerming og egging opp til sex, det var fingring og penetrering, og en gråtende angrende mann ved konfrontering! Vet man at damen sin digger dette, er det helt OK, men det gjorde tydeligvis ikke denne damen, og da er det faktisk et overgrep. Vi har alle våre intimgrenser, og i den grad disse ikke blir overholdt og respektert så kan man snakke om overgrep..
Pocoyoツ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 Jeg mente ikke denne tråden som et svar til henne på anonym, men jeg ble bare så overrasket av at så mange er bastant på at hvis mannen tar på deg mens du sover er det et overgrep. Punktum! Pakk sakene hans og få ham ut!
Pocoyoツ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2008 oi, den ble posta for fort.. Men iallefall; Min mening med denne tråden var bare å få svar på om den vanlige damen i gata faktisk syns at det ER et overgrep å bli vekket med tafsing og EGGING til sex.
OneOfTheBoys Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Ok.. I tilfelle så synes jeg IKKE det er et overgrep nei! Bare koselig hvis man ikke er for trøtt da.. Før digget jeg det, men nå når jeg har ekstremt underskudd på søvn, og mine eneste tanker er hvor mange timer og minutter det er til mini våkner, så må jeg innrømme at det ikke er like populært!
twoboys & a girl Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Nei, har ingen problemer med det. Men sier jeg nei så lar han meg å være.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Ikke overgrep det nei, såpass må være lov. Går vel mer over til overgrep hvis han tvinger deg til sex når du sier bestemt nei og virkelig ikke har lyst.
blond Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Hvis du liker det er det ikke et overgrep, om du ikke liker det og han ikke gir seg er det et overgrep.
2hærligegutter Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Jeg for min del er ikke noe glad i å bli vekket midt i søvnen for sex, uansett om jeg har hatt baby eller ellers (sover jeg så sover jeg, la meg være). Men jeg ville ikke kalt ham for overgriper fordet. Men nå har han aldri kommet så langt som fulbyrda sex, har som regel våknet før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå