Gå til innhold

qwerty123 , du som er med på unge mødre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at du får penger fra nav som alenemor mens du bor sammen med barnefaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg å pappaen til leanna flyttet fra hverandre for to år siden..han bor i oslo han..på lamberseter:) mens jeg bor i drammen..noen mennesker passer mindre sammen enn andre.

Skrevet

Hei.. Så bloggen din.. pen jente du er, nydelig datter også, hvilket land er pappan hennes fra?

Skrevet

Kem bryr seg, la nå de unge jenten være i fred..

Nå sitter jo nettopp kyniske alenemødre å snakke om hvor mye barnebidrag de klare å tyne ut av far..

Så om så denne qwerty123 får litt penger av nav, kem bryr seg?

Pass deres egne saker.... Å få dere et liv, som ikke er fylt av bitterhet,misunelse å sjalusi...

Skrevet

Heyyyyyy.............at du gidder å svare på slike slamsefitter som dette, herregud de sikler vel etter å i hele tatt komme i nærheten av noen som bruker under str 40 i klær, for enkelte kommer jo faen ikke ut av huset sitt en gang....=)

Makan til tragiske møkkafolk..=)

Skrevet

Til qwerty123

Vil bare si at du virker som en nydelig å kjekke jente..

Datter din var helt nydelig, å var et sinnsykt fint navn hun hadde..

Vi har lenge vart på leit etter et fint å litt uvanlig jente navn, til babyen vår, å endelig fant vi det perfekte navnet når jeg sneik på bloggen din.

Så nå har vi blitt enige om at når vår lille kommer, skal hun hete Leanna:)

Skrevet

Jammen hææ? er ikke aaron faren hennes?

Eller er faren en annen kineser?

Skrevet

er du ikke med i introen til serien? eller på intro av de som skal være med?? ingen i fra drammen der

Skrevet

Sånne innlegge er LAVMÅL!

Vi har da ingenting med hva folk gjør?

qwerty123: det er ditt liv, og bare du står til ansvar for hva du gjør. Men det vet du jo allerede.

Skrevet

Leanna er et nydelig navn ja....!! :) Skal jeg jammen foreslå for samboern!

Skrevet

Kjempefint navn!!

Ligger reklamesnutten til den nye sesongen ute på nettet?? Har lett, men fant den ikke...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...