Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Er det sant at du får penger fra nav som alenemor mens du bor sammen med barnefaren?
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 jeg å pappaen til leanna flyttet fra hverandre for to år siden..han bor i oslo han..på lamberseter:) mens jeg bor i drammen..noen mennesker passer mindre sammen enn andre.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hei.. Så bloggen din.. pen jente du er, nydelig datter også, hvilket land er pappan hennes fra?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Kem bryr seg, la nå de unge jenten være i fred.. Nå sitter jo nettopp kyniske alenemødre å snakke om hvor mye barnebidrag de klare å tyne ut av far.. Så om så denne qwerty123 får litt penger av nav, kem bryr seg? Pass deres egne saker.... Å få dere et liv, som ikke er fylt av bitterhet,misunelse å sjalusi...
Gjest Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Heyyyyyy.............at du gidder å svare på slike slamsefitter som dette, herregud de sikler vel etter å i hele tatt komme i nærheten av noen som bruker under str 40 i klær, for enkelte kommer jo faen ikke ut av huset sitt en gang....=) Makan til tragiske møkkafolk..=)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Til qwerty123 Vil bare si at du virker som en nydelig å kjekke jente.. Datter din var helt nydelig, å var et sinnsykt fint navn hun hadde.. Vi har lenge vart på leit etter et fint å litt uvanlig jente navn, til babyen vår, å endelig fant vi det perfekte navnet når jeg sneik på bloggen din. Så nå har vi blitt enige om at når vår lille kommer, skal hun hete Leanna:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Jammen hææ? er ikke aaron faren hennes? Eller er faren en annen kineser?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 er du ikke med i introen til serien? eller på intro av de som skal være med?? ingen i fra drammen der
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Sånne innlegge er LAVMÅL! Vi har da ingenting med hva folk gjør? qwerty123: det er ditt liv, og bare du står til ansvar for hva du gjør. Men det vet du jo allerede.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #11 Skrevet 16. august 2008 Leanna er et nydelig navn ja....!! Skal jeg jammen foreslå for samboern!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #13 Skrevet 16. august 2008 Kjempefint navn!! Ligger reklamesnutten til den nye sesongen ute på nettet?? Har lett, men fant den ikke...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå