*gruffalo* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Fant ut at jeg skulle kjøpe vanntette joggesko til gutten min på snart 7 år. Han tar jo aldri på seg støvler på skolen selv om det regner, så da tenkte jeg at det ville være bra med vanntette sko. Kjøpte noen på sportsbutikk, men er veldig usikker på om det er gode sko. Er mer liknende fjellsko (er lave) så de er jo litt hardere enn vanlige joggesko. Har noen av dere hatt det til deres barn, og er dere i så fall fornøyd? Tenkte også på om han kanskje kan ha de i vinter også siden det er mer en skinnsko enn vanlig joggesko. Har jo slike selv, og jeg synes de er veldig gode. Men så er det om de blir for tunge og stive til barn da... Har ikke brukt de så kan bytte de inn...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Er jo litt vanskelig å svare på når du ikke har skrevet hvilket merke det er... Jeg hadde vintersko av type fjellsko til min i vinter, og de var supre. Han ble aldri våt uten at dammene gikk over skoene...
auro Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Vi har vært veldig fornøyd med Timberland sine grove joggesko med gore-tex. Nå har minste fått adidas og eldste salomon. Begge er litt høye og med gore-tex.
*gruffalo* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Er high colorado. Egentlig tenkte jeg bare på om det med fjellsko ift vanlige joggesko... En annen ting er jo selvfølgelig at det er knytting på disse skoene...og på skolen får de ingen hjelp til det. Så i helga blir det iherdig øving på knytting av sko;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå