Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 http://kristinemossing.blogg.no/1218817994_sjokert.html
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg skjønner henne! Men her skal jeg hjelpe til litt, føler jeg. ok, jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte..jeg er såå sjokkert over hvor mye dritt folk virkelig kan kaste fra seg uten om å egentlig vite fakta... dinbaby.com er siden der man kan bli hengt ut, vettu.. Jeg lagde en blogg for to dager siden der jeg ville blogge litt om meg selv. Og nå sitter faen meg alle å kommenterer det. Hvor lite har man å gjøre når jeg og mitt barn blir et fordømt samtaleemne??? Greit man er gravid og ikke har mye å finne på, men dere som har barn selv burde skjønne det at dette er litt umodent.. Bare så det er jævlig klart betyr mitt barn alt for meg, og hun er verdens peneste jente i mine øyne. Det blir nesten for dumt å sitte og diskutere hva slags menneske jeg er utifra noen bilder.. Jeg tror ikke dere har vært med meg og sett hva slags god mor jeg er mot min datter.. Dere som er mødre selv vet at man ville gjøre alt best for barna sine:) så halloooo jenter: slutt med all dritt slenginga,og finn heller på noe gøy med noen gode venninner eller mennene deres, det er så mye hyggeligere:) Greit! Jeg er opptatt av sko og klær, men det betyr ikke at det kommer i første rekke. Husk en dag har 24 timer, og det å knipse et bildet tar ett sekund. Så tenk litt!! Uansett kan man være en god mor selv om man er opptatt av klær. Voks opp folkens!! Hvis denne bloggen er så på trynet, så drit heller i å gå inn her! Engasjer dere heller i noe annet..denne bloggen skulle liksom være for gøy,og blir jo reine krigssonen:S shiit ass! Tenkte du satte pris på noen rettelser Du har helt rett i alt du skriver.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Selv med blondt hår så kan hun sikkert få fjernet den tråden det gjelder ved å henvende seg til modde, hvis hun ikke har lagt ut tråden selv.... Å blotte seg på dib er som å kaste lammet til ulveflokken.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hot hot hoooot... kan hun flere ord? Og hun er ikke pen nok til å kutte ut skolegangen, for hun vil aldri bli rik på utseendet sitt. Det var ikke smart av henne å droppe skolen (om hun faktisk har fullført vgs, så burde hun saksøkt noen!. Men jeg vil nok følge med på Unge Mødre, for at denne jentungen er verdt en latter, er det ingen tvil om! ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jeg ler og ler og ler...... Tenk at bærta er SJOKERT!!! Ikke verst bare det.... høres ut som en overdose sjokkis eller noe!!! Tenker et kurs i rettskriving hadde kommet godt med der i gården ja.....
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Kristine: Ansett noen til å skrive for deg, så slipper du å bli mobbet for rettskrivningen. Du har da en del i pappen. Ser det på måten du skriver på, om jeg ser forbi alle feilene dine.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Hvorfor er man automatisk dum om man liker sminke, klær, sko osv? Blir man automatisk en bimbo selvom man har extencion? Er man et ludder fordi man legger inn silikon? Er man virkelig tilbakestående fordi man har en og annen skrivefeil? Èn ting er å ikke ha felles interesser. Ser den. Noen driter i åssen dem ser ut, andre lever for det. Noen sparker fotball, andre spiller håndball. Noen liker å lese, mens andre ikke kan fordra det. Poenget er at vi er alle forskjellige. Noen liker å holde livet sitt hemmelig, mens andre egentlig ikke har noe i mot å dele de små og store gledene i hverdagen med andre. Og greit nok.. Velger man å være åpen om livet sitt, så må man tåle også negative tilbakemeldinger. Jeg ser den også! Men er det ingenting inni enkelte her som sier at nok er nok? Ser "dere" virkelig ikke at grensa er nådd for lenge siden..? Riktignok.. Dette er Dib. Kan man egentlig forvente noe annet? Det skal ikke mer til enn èn skrivefeil, et feil bilde eller whatever før enkelte kaster seg over deg. Det er egentlig tragisk hvor ondskapsfulle jenter egentlig er, innerst inne.. Jeg er fullstendig klar over at det ikke handler om sjalusi, så jeg skal ikke dra det "kortet" engang. Jeg kan også mene mitt om enkelte personer, uten at jeg sikler etter å bli som dem.. Men syntes dere ikke at det holder nå? Sånn seriøst?
Gjest Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 ehhhhh.. er den nye trenden å henge ut folk som ikke skriver helt korrekt? hehehe.. det er jo mere nerdete enn å sitte å se på sjakk, på tv`n en lørdagskveld Selv om dama kanskje har noen skrivefeil i ny og ne, så kan det jo hende at hu er kjempe sterk muntlig?!? eller er det obligatorisk i dette landet at hvis du ikke skriver helt etter ordlista så er du automatisk dum? Nei syns dama virka ålright jeg (trur heller det sitter større tapere bak anonymknappen), trur det heller er mye sjalusi eller et stor behov for å henge ut folk som regjerer her^^
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 "Mote for oss jenter er døds viktig. alle vi jenter er opptatt av klær og hvordan vi ser ut.. ellers vil jeg si man er unormal.. men vi har jo forskjellig smak alle sammen å noen liker noe andre noe annet.sånn er det bare. som jeg er veldig selvsikker, så lenge jeg mener det jeg går er er kult driter jeg i andres meninger så det er sakt.. som jeg liker høye heler å og noe seky på kroppen da føler jeg at tinger topp.. assa man har mye disigner klær, men er det alltid det er like kult? nei! det er masse ting som er mote jeg synes er døds stygt liksom..halloooo! men er det en jeg synes kjører bra stil er det denne damen her;)" Hm, interessant. Hun er jammen flink til å avgjøre hvem som er normal og unormal... Men det er faktisk ikke bildene som gjør at jeg syns hun virker dum...
Anne-B. Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Men vet dere hva det verste er, med eller uten skrivefeil...? Hun har rett. Dere oppfører dere som unger på ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Hun Kristine virker jo helt blåst stakkar! Sånne som henne burde aldri satt barn til verden, stakkar unge!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Fatter ikke at voksne folk kan sitte å "mobbe" denne jenta.. Hun er tross alt bare 19 år å folk angriper henne som bare juling, å alle skal jo selvsagt rette å klage på rettskrivinga, er alle dere så jævla perfekte i alt dere gjør kanskje? Det er skremmende å se hvordan folk rotter seg sammen å angriper personer.. Å anonym 22.55, tenk over hva du sier når du skriver "Sånne som henne burde aldri satt barn til verden, stakkar unge!" Rekner med at de fleste som rakker ned på henne er folk uten noe liv, elendige (eller ingen) selvtilit som er sjalu fordi hun er en nydelig jente, så ser ut som hun nyter livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå