melkekua™ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 I et innlegg leste jeg at du bakte brød selv. Har du en god oppskrift? Du har jo god erfaring med brødbaking så da tenkte jeg at du sikkert har en eller flere gode oppskrifter )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg er ikke oktavia, men har en meget god oppskrift til deg. Gå på kokeboken her til venstre, der ligger den under en overskrift om ostepopp ;-) Har fått mange gode tilbakemeldinger på det.
melkekua™ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Dytter opp til oktaviastar ) LisseUmmaNuddeAtteJamFåjelska: Takk ) da er den lagret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå