Gå til innhold

oktaviastar, er du her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I et innlegg leste jeg at du bakte brød selv. Har du en god oppskrift? Du har jo god erfaring med brødbaking så da tenkte jeg at du sikkert har en eller flere gode oppskrifter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke oktavia, men har en meget god oppskrift til deg. Gå på kokeboken her til venstre, der ligger den under en overskrift om ostepopp ;-) Har fått mange gode tilbakemeldinger på det.

Skrevet

Dytter opp til oktaviastar :o)

 

LisseUmmaNuddeAtteJamFåjelska: Takk :o) da er den lagret!

 

 

Skrevet

Prøver idag også ;o)

Skrevet

Er du her inne nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...