Gå til innhold

Kan man selv kjenne om man er moden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her inne vet om man kan kjenne at man er moden for fødsel selv?? Hvodan skal det kjennes ut da?? Eller om man evt har åpning?

Er et par dager på overtid og begynner å bli nysgjerrig.

Håper noen kan hjelpe meg med svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du kjenner kroppen din godt kan du til dels kjenne noe ja..

hvis tappen er myk,å ikke lang,å du får en finger inni denne tappen,er d noe på gang ja,å du har nok åpning..men er den helt lukket men myk,å kort,så er d ingen åpning,men du er antageligvis begynnt å bli moden..er d nesten ingenting igjen av tappen så er du ennda mer moden..

ja håper du ble litt klokere;)

Skrevet

Tusen takk for svar. Ble nok litt klokere... Men, kan vel egentlig ikke kjenne noen tapp i hele tatt. Mener jeg har kjent den tidligere.

Kjenner tydelig noe jeg tror er hodet til den lille, kan det stemme?? Er helt sprøtt å tenke på i såfall!

Kanskje litt dumt spørsmål... Men hvis jeg ikke kjenner noen tapp, hvordan vite om man har åpning da??

Er vel kanskje ikke helt mitt felt dette her.. he he

Håper på flere svar

Skrevet

den kan være ganske langt oppe ,at d er derfor du ikke kjenner den..hvis du sitter på do å gjør d så kommer du lenger inn hehe..d blir veldig detaljert her men ..;)

ellers så kan d være at den er helt avflatet ..

men du skal egentlig en del opp for å kjenne hodet altså..

men når du skal til kontroll neste gang,så be henne sjekke:)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville drive så mye oppi der egentlig jeg ;)

Det er vel ikke fare for infeksjoner så lenge hinna er intakt, men vask henda godt først forde.

Spør heller jm eller legen om han/hun kan kjenne på neste kontroll.

Skrevet

Kan vel ikke være farlig hvis man er nøye med håndvask o.l. Det er jo ikke farlig å ha sex, eller tar jeg helt feil??

Blir jo egentlig mer roting oppe i der da....!

Kan jo vente til neste kontroll, men det er jo en uke til. Litt lenge synes jeg.

Huff, ikke bra og være så utålmodig.

Skrevet

Nei sex er ikke farlig, men det blir vel ikke helt det samme fordi livmortappen ligger vel på øvre vegg, og så stikke fingeren inn der?

Jeg aner ikke, ejg vet bare at jm jeg hadde sist ikke ville kjenne etter og strippe før ejg var over termin, og tenker at det er en grunn for det :)

Det værste som akn skje er vel at du starter noe som ikke var ment enda.

Skrevet

men d er forskjell på å strippe å grafse hardt oppi der,å d å bare kjenne litt etter ..

tror ikke d gjør noe jeg..d skal en del til før man gjør noe galt..å så hardhendt med seg selv tror jeg ikke noen er :)

Skrevet

Hm, visste ikke at man kunne sjekke dette selv... Kanskje jeg skal prøve, selv om det er litt tungt å kroke seg ned i riktig stilling med magen i veien:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...